eUnaas Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg har kjøpt et produkt fra en nettbutikk. Produktet virket ikke da jeg fikk det. Er det en fare for at om jeg returnerer produktet så må det sendes til service osv osv, og jeg risikerer lang ventetid før jeg får produktet tilbake? Eller har jeg krav på nytt produkt umiddelbart? Lenke til kommentar
Kaaz Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Hvis du bruker angreretten må du betale returporto. Ved reklamasjon slipper du det. Vet ikke noe om rettigheter i forhold til ventetid/reparasjon. Hvis du vil vite det kan du ringe forbrukerrådet. De har svar på alt slik. Men du kan jo høre med nettbutikken. De er pliktige til å gi deg et nytt kort eller reparere. Hvis de ikke vil sende deg nytt kort kan du jo si at du heller bruker angreretten og kjøper et nytt kort i en annen butikk. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 ring til butikken først du! de fleste leverandører har en DOA tid på 1 uke der de gir ny vare istedenfor repp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå