Gå til innhold

Bærbar gaming pc?


Anbefalte innlegg

http://www.notebookcheck.net/ATI-Mobility-Radeon-HD-5870.23073.0.html

 

Her ser du ca hva du kan forvente av ytelse på 5870m

Ligger også sammenligninger der mot andre skjermkort:

http://www.notebookcheck.net/Comparison-of-Graphic-Cards.130.0.html

 

Har g73jh selv, hatt den i et par uker og er meget godt fornøyd. PC'n er stor, men ser ingen ulempe i dette. For meg er iallefall dette en stasjonær erstatning pga WAF og ikke en sofa/"drasse med seg seg overalt" PC.

 

17,3" skjerm gir god størrelse på skjermen når du skal spille. 1600'900 er grei oppløsning

God kjøleløsning! Stillegående og kjølig.

 

Eneste jeg har reagert på er lange loadetider på SC2. Skal vel være 7200rpm disk så regner med det er et problem som hører spillet til?

 

Kan anbefales

spela du mw2 på den? isåfall, hvilke instillinger bruker du?

 

Spiller mw2 med 1600*900. REsten av innstilingene er satt nærmere max, husker ikke alle.

ok, det er bra :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

På grunnlag av jr.com er en utenlandsk side, ville det for meg selv ikke vert aktuelt og kjøpt den pcen fra starten av pga. følgende grunner, feil type lader, feil tastatur, feil språk på operativssytem, problem ved garantier. For og ikke snakke om at du må plusse på 25% i moms for og få pcen tollet inn i landet. Kjøp av pc i utlandet svarer seg sjeldent/aldri .

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Papyrus er fransk, og har et noe frynsete rykte når det gjelder service ... maskiner må sendes fram og tilbake mellom Norge og Frankrike osv. Det kan det fort bli mer tid og mer penger av.

Hold deg til norske nettbutikker. Den norske forbrukerlovgivningen er meget sterk, og noe man bør benytte seg muligheten av, mener nå jeg.

Lenke til kommentar

På grunnlag av jr.com er en utenlandsk side, ville det for meg selv ikke vert aktuelt og kjøpt den pcen fra starten av pga. følgende grunner, feil type lader, feil tastatur, feil språk på operativssytem, problem ved garantier. For og ikke snakke om at du må plusse på 25% i moms for og få pcen tollet inn i landet. Kjøp av pc i utlandet svarer seg sjeldent/aldri .

blir mest sansynlig kjøp hos mpx.no nå

 

Papyrus er fransk, og har et noe frynsete rykte når det gjelder service ... maskiner må sendes fram og tilbake mellom Norge og Frankrike osv. Det kan det fort bli mer tid og mer penger av.

Hold deg til norske nettbutikker. Den norske forbrukerlovgivningen er meget sterk, og noe man bør benytte seg muligheten av, mener nå jeg.

blir nok mpx.no kjøp :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

HP sliter med kvalitet på sine hjemmepcer, du får det du betaler for, rett og slett.

 

Asus er på den andre enden av skalaen, ville heller sett på denne istedet:

http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=586017

 

Det som er viktigst pr. definisjon i en gaming pc er skjermkort, 5730 er en god del bedre enn Nvidia 335.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva du mener :p

 

En 17" er jo vanvittig mye bedre for "gaming" Mer plass, bedre kjøling, større skjerm, bedre oppløsning, bedre komponenter per penge.

 

Alt dette får du ved større skjermer.

 

Hvis du absolutt skal ha noe i 15" kan du se på HP Envy, men ikke like god som Asusen.

 

Hp Envy blir veldig varm har jeg lest. Så, anbefales ikke til gaming.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hva med denne?

http://www.milrab.no/PartDetail.aspx?q=p:3232022;c:36159

 

Den er vel ikke så langt unna G73?

 

Hørte at batteritiden på G73 var sykt dårlig pga alle de syke komponentene :p

Batteritid er noe du kan glemme vist du skal en bærbar PC som er lagt for gaming, slik er det bare. Enten nedpriotere hardware for og få bedre batteritid, eller leve med strømkabelen.

 

For og ikke få det til og høres så ekstremt ut, så er sikkert batteritiden ok i begynnelse, men batteritiden på en pc blir som regel alltid verre med tiden, så da går batteritiden fort fra ok til dårlig / ubrukelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...