Gå til innhold

Sykle langtur på BMX, sundt for beina?


HellandB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vil tro det ikker er helt sunt for ryggen? blir jo jævli krommet rygg. Tror heller ikke knærne har så godt av det. Men du kan jo små bmx'e på vei til jobb da? Stå oppreist å leke deg litt :) Jeg har sykkel av typen dirt/freeride med sete nesten helt neddi asfalten (overdrivelse, er langt nede (internett) og blir sliten i føtter og rygg av å sitte på sete, derfor når jeg skal noen steder så bruker jeg den for litt av det den er lagt for å står å tråkker og hopper og trikser litt på vei. Morsom måte å komme seg av sted og.

 

 

men kort og godt, ja, tror det sliter litt på kroppen.

 

Hvor langt er det snakk om foresten ^^?

Lenke til kommentar

Du belaster nok knærne endel mer med en slik sykkel, men om det vil gi deg problemer er vanskelig å si, slike ting er veldig individuelle. Kommer an på lengde du sykler, hvor lavt du faktisk sitter, hvor hardt du tråkker og om du er disponert for slikt. (Og uansett selv om du hadde fortalt meg alle disse tingene kunne jeg ikke sagt noe mer om du kom til å få problemer).

 

Men merker du plager med knærne hadde jeg gitt meg og kjøpt meg en billig brukt sykkel for den type turer, hvis du absolutt skal ha en bmx likevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...