Kingcole Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Hei. Kjøpte meg akkurat en ny pc fra komplett (pakke med i5-760 oppsett), med et 5850 GPU. Når jeg pcen oppdaget jeg at det tidvis kom litt flimring og at musepekeren hadde noen rare streker rundt seg. Jeg antok at det var utdaterte drivere og lastet ned de nyeste driverne Så eskalerte problemet under starcraft 2, plutselig ble skjermen fylt av brune striper. Etter en restart fikk kom beskjeden om at skjermen ikke mottok signaler. Har noen en anelse om hva jeg kan gjøre med dette? Veldig plagsomt når det er en helt ny pc. På forhånd takk for alle svar Lenke til kommentar
Nerdrage Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 mulighet til å teste pc'n med en annet skjermkort? Lenke til kommentar
Kingcole Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 mulighet til å teste pc'n med en annet skjermkort? Nope. Ikke med det første ihvertfall. Men det jeg kan prøve er å bytte slot til skjermkortet, og eventuelt prøver med en annen kabel til skjermen. Men har liten tro på at det løser noe. Lenke til kommentar
Nerdrage Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 har en hunch om at skjermkortet eller noe kan være defekt. ta en prat med komplett om det ikke løser seg. Lenke til kommentar
Kingcole Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Jeg også. Håper de har god kundeservice. Ryktene skal ha det til at de pleier å være hyggelige Lenke til kommentar
Kingcole Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Fant ut at det visstnok er et nokså normalt problem hos ATI kortene. Plagsomt! http://forums.amd.com/game/messageview.cfm?catid=260&threadid=124747 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå