Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Peugeot 605 - Trenger hjelp til trimming/styling

Lommebok

Anbefalte innlegg

605 skal ikke styles,

ville ikke sett ut!

senk og eventuelt større felger går ann hvis du velger riktig.

150hk'n er en lavtrykksturbo,

så tror ikke du får så veldig mye mer toppeffekt ved å chippe

intercooler hjelper alltid litt,

spess om du skal chippe.

Orgianl intercooler på eldre biler er som oftest ikke større enn en oljekjøler

Uansett om motoren har 150 eller 180hk originalt så får man fortsatt en markant økning ved chip!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man får ca. 40HK'er mer sån i snitt hvis man har en bil med turbo. Man får sef. også mer dreimoment.

Hvis du ikke har mer peiling enn det virker som, så hold deg til chip... og kos deg.

Ville ikke brukt mer penger enn dette på en 605.

Personlig ville jeg ikke brukt så mye som en krone på en 605, men det er jo ikke min sak...

Lenke til kommentar

Hvis du har planer om å "pynte" litt på bilen din, så synes jeg vel 15" felger var veldig lite.... Er vel snart ikke en eneste bil som blir levert med UNDER 16" felger i dag (selv om det finnes noen unntak). Ville nå vertfall gått for 17" felger jeg da. 17" er en fin "normal" størrelse...

Er du sikker på at 15" er det du vil ha?

Lenke til kommentar

Hvis du har planer om å "pynte" litt på bilen din, så synes jeg vel 15" felger var veldig lite.... Er vel snart ikke en eneste bil som blir levert med UNDER 16" felger i dag (selv om det finnes noen unntak). Ville nå vertfall gått for 17" felger jeg da. 17" er en fin "normal" størrelse...

Er du sikker på at 15" er det du vil ha?

Jeg kjøpte 18", la bare linken for å vise hvilke felger jeg hadde kjøpt ;)

Lenke til kommentar

Det var godt å høre :)

En chip nå.. samt en skikkelig runde med detailing (vask/polering/voks) så tror jeg du er langt på vei...

Vær så snill å ikke klistre på noe styling utover dette... En 605 vil aldri se bra ut med slikt uansett... vertfall etter mine øyne..

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Det var godt å høre :)

En chip nå.. samt en skikkelig runde med detailing (vask/polering/voks) så tror jeg du er langt på vei...

Vær så snill å ikke klistre på noe styling utover dette... En 605 vil aldri se bra ut med slikt uansett... vertfall etter mine øyne..

Lykke til :)

Gleder meg til å få inn en chip ja :)

Slapp av, skal ikke klistre noe som helst tull på den. Skal ikke bli en tulle bil, skal være stil over den ^^

Enig at peugeot 605 ikke akkurat er en bil man styler, men fy så fin den ble med felgene :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...