Gå til innhold

Ønske domenet er tatt - hva skal jeg gå for av "second choice"


myhken

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har de siste årene brukt myhre.com som jeg betaler for å kunne bruke, siden ett eller annet selskap kjøpte det opp for mange år siden, og bruker det til å tilby epost tjenester.

Myhre.no er det en i Norge som eier, som heter Myhre til etternavn.

 

Prøvde å kjøpe myhre.co nå som det ble tilgjengelig, men et selskap i USA som heter myhreco, kjøpte det foran nesa mi (eller de ga mer enn det jeg ville gi for det).

 

Har i dag gått mer og mer over til å bruke myhre.me, men når jeg f.eks skal si det på telefonen, så er det ikke alle som får med seg .me, og kan fort bli ne etc.

 

Eier i dag følgende myhre domener:

myhre.me

myhre.in

myhre.be

myhre.bz

myhre.vg

myhre.us

 

Ellers er

myhre.mx

myhre.ag

myhre.fr

myhre.am

myhre.at

myhre.es

myhre.fm

myhre.gs

myhre.jp

myhre.ms

myhre.tc

myhre.tk

myhre.tw

 

ledige, de fleste koster ganske mye penger i året. Av de jeg har i dag og de som eventuelt er ledige, hvilke ville dere satset på. Av de jeg har i dag, har jeg kun tenkt å satse på myhre.me og myhre.in, de andre skal jeg kvitte meg med når de går ut.

Er .be, .bz eller .vg noe bedre enn .me eller .in?

 

Jeg vil ha et myhre domene det er helt sikkert, men ikke lett å vite hvilke(t) jeg skal gå for.

 

Noen som har noen tanker?

Endret av myhken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøvd å finne et domene basert på navnet mitt for en del år siden, men var for sent ute. Det var en del ukurante extensions tilgjengelige, men personlig er jeg ikke interessert hvis det ikke er en .com adresse, men ser at .no også kan være aktuell hvis den kun skal brukes til norsk.

 

Det spørs jo hvor høyt diu prioriterer et kort navn, men jeg ville heller laget en kombinasjon av for- og etternavn enn å bruke noe annet en .com (eller .no). Ulempen er selvsagt at domenenavnet da kan bli ganske langt.

Lenke til kommentar

Fikk ikke myh.re, da jeg måtte drive et firma i et eller annet afrikansk land.

 

Tror jeg kommer til å satse på myhre.me fremover jeg. Finner liksom ikke noe som passer bedre. myhre.name blir enda vanskeligere å forklare over telefonen føler jeg.

Er liksom ute etter noe som er lett å uttale, og som ikke ser helt rart ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...