Alliha Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Steike. Folk her inne er flinke til å laga mat! Inspirerande! Tusen takk. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Lite aktivitet her i denne tråden så jeg bidrar litt og kanskje den kommer i gang igjen Gårsdagens middag Laks med sitronpepper Rosenkål Brokkoli Pastaboller med ost og skinke inni Dagens middag Ytrefilet krydret med pepper og salt Jasminris Rosenkål Brokkoli Pennette rigate pasta Bernaisesaus Edit: det er fruen som steker biff her i huset, jeg ville svidd den til skogs og tilbake Endret 7. januar 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Proteinkaker Det du trenger: - 3 spiseskjeer proteinpulver (jorbærsmak) - 300gram havregryn - 1 Spiseskje sesamfrø - 1 spiseskje jorbærsyltetøy - 1 neve rosiner - 100g peanutter - 1dl solsikkeolje - 1dl melk - 1 klype salt Fremgangsmåte: 1. Bland alt i en bolle og så tilsett saltet og syltetøyet til slutt. 2. Lag boller med fingrene eller ta i de en muffinsform. 3. Legg de i kjøleskapet for 2-6 timer. Uklart bilde. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Lagde denne retten for litt siden. Merk dere at dette er vegetarisk. Ingredienser: - 1 ss olje - 1 ts chili olje (jeg brukte chilikrydder) - 1 løk - 1 gulrot - 1 Squash - 150 g broccoli - 150 g Sjampinjong - 150 g sukkererter - 1 ss brunt sukker eller palmesukker - 1 ss soya saus - 1 ss eddik - 40 g cashewnøtter Endret 20. januar 2011 av Zerda Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Frokost er ikke mye spennede der. men godt var det ihvertfall. edit: GO morgen yoghurt, en porsjon salat og ett stort glass lett melk. Endret 26. januar 2011 av Mikaeru Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Liker alt snopet man ser i bakgrunnen Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Shut up! Det er noe som ble samlet inn til juletider, så jeg tør si det er faktisk positivt at det er så mye der. edit: beviser at man ikke har gomlet i seg, right? Endret 26. januar 2011 av Mikaeru Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Frokost/lunsj det er som man ser, bare + litt sitronsaft på toppen. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Kyllingsalaten jeg hadde til middag i går. Ble litt mye salat og pasta, og litt lite kylling, men smakte godt. Ble også myye mer enn jeg først hadde tenkt, så blir nok å spise det til både lunch og middag igjen. Tok bare litt random av hva jeg hadde liggende, så har ikke mål. Er også ganske lite forskjellig, men jeg er sær + gadd ikke dra til butikken å kjøpe mer. Ingredienser: Isbergsalat Et par tomater Agurk Stekt og avkjølt kyllingfilet Pasta Omnomnom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå