Zarfax Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Kanskje litt juks ettersom det ikke er min mat men linker det likevel siden det er matkunst. http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=85584.0#msg1235010 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Ga inspirasjon det der. Får nesten kjøpe inn litt brokoli Bra form på han der. Er nesten like høy og tung som han, men bicepsen hans er over dobbelt så stor som min. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Kanskje litt juks ettersom det ikke er min mat men linker det likevel siden det er matkunst. http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=85584.0#msg1235010 HVAH? Jeg spiser nesten NØYAKTIG det samme som han Han har vært litt mer fantasifull med mellommåltider, der svikter jeg litt Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Kveldsmat 3 egg litt purreløk 2 små brokkolitopper en skive servelat hakket 1 stort glass økologisk lettmelk Trykk på bildet for større bilde Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Økoschmitz Akkuratt laga meg kveldsmat av 3 speilegg og 1 tomat i skiver. Gadd ikke å ta bilde av det, da det ikke så spesielt delikat ut. Blir vel en kiwi etter det. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Kiwi er digg Skal se om jeg ikke får laga en rett med kiwi i å legge ut bilde av... Økoschmitz... Hehe... Ja jeg digger økologisk mat, syns faktisk det smaker bedre enn "vanlig" mat i tillegg Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Dagens kveldsmat 3 økologiske egg servelatbiter opphakket purreløk litt opprevet skivet jarlsbergost brokkoli 2 glass økologisk melk Trykk på bildet for større bilde Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Skal se om jeg får ordnet noen bilder etterhvert. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 jaja. Lunsjmuffin funker bra og ha med på skolen, kan godt sende oppskrifta om noen vil dette er mektig vart mett etter 3 stykk. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Sier ja takk til oppskrift. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Sier ja takk til oppskrift. lunsjmuffin 115 g kalkunpølse 1/2 hakket grønn paprika 1/4 løk, hakket 5 store egg 1 stor boks (2 små) skivede champignon 50 g revet lett gulost Forvarm ovnen til 175 grader. Smør en muffinsform-panne eller bruk store muffinsformer i papir. Stek pølsebitene, paprikaen og løken i noen få minutter. Avkjøl. Ha i eggene og soppen. Ha røren i muffinsformene og strø over revet ost. Stekes i 20 minutter eller til eggene har stivnet. Blir 6 store muffins. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 4 egg, 1 tomat, 3 skiver ost, litt vårløk, en del rødløk og ikke minst litt elgpølse. Elgpølsa gir det hele en glimrende smak! Lenke til kommentar
AVF Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Dagens middag: En boks kikerter, tre-fire oppkuttede minimais, en håndfull hakket jalapenos og en håndfull hakket skinke stekt i litt olje. Så smuldret jeg litt fetaost på toppen. Endret 27. september 2010 av AndrineF Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Kan ta et bilde av omeletten jeg steker etterpå! Edit: Men jeg glemte det. Haha. Endret 28. september 2010 av wingeer Lenke til kommentar
Akat Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Så bra initiativ! Skal komme med noen matbilder etterhvert jeg også! Denne artikkelen av olympiatoppen viser jo bare hvor viktig kosthold egentlig er. Treneren min sa at kosthold var den viktigste faktoren for å prestere på trening, så har prøvd å blitt litt flinkere på det i det siste. Merker dog det er mye som er vanskelig å ofre for en matelsker som meg... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Dagens lunch Med en halv liter vann til selvfølgelig... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Lørdagsmat Selvlaget guacamole og nachos i karbonadedeig med litt grønnsaker Det er lørdag så litt brus er lov Trykk på bildet for større bilde Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Lørdagsmat Selvlaget guacamole og nachos i karbonadedeig med litt grønnsaker Det er lørdag så litt brus er lov (bilde) Åh! Guacamole. Det er snadder det. Lenke til kommentar
Akat Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 4 egg, 1 tomat, 3 skiver ost, litt vårløk, en del rødløk og ikke minst litt elgpølse. Elgpølsa gir det hele en glimrende smak! ...og i tillegg ser det ut som det er bilde av mikke mus med stekeplatene i bakgrunnen! Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Ble du sulten nå? Kyllingsalat med 300 g kyllingfilet, coktailtomater, agurk, Vestfoldsalat og paprika. Krydret med salt, pepper, chili og basilikum. Dressing er 1 ss olivenolje og litt sitronsaft. Endret 4. oktober 2010 av excel2007 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå