TheRocky Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Hei! Jeg er helt elendig til å synge, men har lyst til å forbedre stemmen min (har ganske lyst stemme). Jeg har lest at hvis du gjør noen øvelser hver dag, vil stemmen din bli bedre (over lang tid), hvertfall forbedre seg. Har noen tips til slike øvelser? Kom gjerne med andre tips som også fungerer På forhånd takk.. NB! Har ikke tid til sangtimer, så ikke forestå det.. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Jeg har en perm på et par sider full av øvelser, som øker styrken i stemmebåndene og tonekoordinasjonen. Fikk den utlevert av sangpedagogen min, som hadde fått det utlevert av en logoped da en av hennes elever fikk knute på stemmebåndet. Hun sier hun kan høre om en person har gjort øvelsene i 20 minutter, etter bare en gang (jeg er dog litt i tvil) PM meg postadressen din så skal jeg sende deg en kopi. Endret 16. august 2010 av Frohman Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Ditto? PM til meg også? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Nå får jeg ikke scanna faenskapet inn på datamaskinen, pga. at skriveren min bare kopierer og ikke fungerer som scanner. Så alle som vil ha må PM'e meg POSTadressen som jeg ba om først. Og, nei, jeg betaler ikke porto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå