Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bifile, hva er best? Gutter eller jenter?

Gjest NysgjerrigG19

Anbefalte innlegg

Gjest NysgjerrigG19

Hei, er nysgjerrig av meg og kunne kanskje tenkt meg guttesex.

Så et spørsmål til de som har prøvd begge deler her.

Hva er best? Gutter eller jenter?

Har hørt at gutter skal være vesentlig bedre til å suge.

Er lei av alt styret det er med en del damer.

NysgjerrigG19

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det varierer vel trolig fra person til person... Mange bifile føler litt sterkere for enten gutter eller jenter.

Er du bifil/biseksuell og ikke har prøvd gutter, så go for it! xD

Beste måten å finne ut hva du liker ;)

Endret av RedEye2058
Lenke til kommentar
Gjest Gutt-22

Det variere jo litt som det sies ovenfor her. Noen foretrekker jenter og andre gutter.

Er jo slett ikke sikkert at du er bifil fordi om du vil prøve guttesex. Kan jo hende du bare er biseksuell :)

Jeg er selv en biseksuell gutt, men jeg foretrekker jenter. Kansje litt rart av meg å si synes noen.

Grunnen til at jeg mener det er at jeg ikke er så kresen når det gjelder kvinner, elsker kvinnekroppen og alle formene den kommer i. Skal jeg derimot ha sex med en gutt bør han ha bra looks og en fin kropp. Overfladisk kansje, men det er det som tenner med gutter så da må man gå etter det man tenner på :)

Lenke til kommentar
Gjest jeansgutt21

Er selv bisexuell, men sammmen med dame og digger det:) Men har et åpent forhold og har ganske ofte sex med en annen gutt, både alene og sammen med dama.

Dette funker kjempefint med oss, og selv digger jeg sex med en annen gutt. Det er som du antyder, for meg ihvertfall, gutter suger mye bedre enn damer, sånn jeg har erfart. Er som G2 skriver, mye mer kresen på en gutt, han skal ha en flott kropp, litt feminin uten at dette er overdrevet.

Oplever kanskje mine sterkeste og beste orgasmer og den beste sexen med en gutt. Digger både suging og runking og bli tatt analt, helt i en annen verden da gitt:)

Go for it!!

Lenke til kommentar

Det variere jo litt som det sies ovenfor her. Noen foretrekker jenter og andre gutter.

Er jo slett ikke sikkert at du er bifil fordi om du vil prøve guttesex. Kan jo hende du bare er biseksuell :)

Jeg er selv en biseksuell gutt, men jeg foretrekker jenter. Kansje litt rart av meg å si synes noen.

Grunnen til at jeg mener det er at jeg ikke er så kresen når det gjelder kvinner, elsker kvinnekroppen og alle formene den kommer i. Skal jeg derimot ha sex med en gutt bør han ha bra looks og en fin kropp. Overfladisk kansje, men det er det som tenner med gutter så da må man gå etter det man tenner på :)

Eg er egentlig på samme side som Gutt-22 her. :)

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...