Etyz Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Hei. Idag da jeg skulle logge meg inn på Starcraft 2 så kom jeg ikke inn. Fikk beskjed om at det var noe galt med internett connection min. Da var jeg logget på skype å rett før sjekket jeg nettaviser. Kompissen min som jeg 2v2er med får koblet seg til Starcraft også, så det er noe galt med PCen min. Jeg åpner CMD å skriver "Ipconfig". Jeg har IP og alt det der, så alt er greit sånn sett. Jeg får heller ikke koblet til Steam, å jeg får heller ikke til å koble til World of Warcraft. Jeg får ikke pinget ut. Verken www.vg.no eller eu.battle.net eller www.battle.net Jeg trodde kanskje det var et DNS problem, så jeg restarta DNS servicen. Det fungerte ikke. Jeg prøvde å pinge 195.88.54.16 (Vg sin IP) som heller ikke fungerte. Prøvde google sin nye DNS server (8.8.8.8) fungerte heller ikke. Jeg får forespørsel Avbrutt. Men jeg kan surfe på internett. Jeg prøvde å skru av brannmuren for det sto på en side jeg fant på google at slikt er som regel noe med brannmuren å gjøre. Dette fungerte heller ikke. Jeg prøvde å sette manuell IP innen for IP scopet på nettverket, fungerte heller ikke. Så da sitter jeg her, og jeg kan ikke spille. Så jeg er forbanna. Noen som kan hjelpe meg litt? Jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre. Mvh Stig Lenke til kommentar
grooovy Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Sjekk portene i routeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå