Gå til innhold

Kriminelle priser...

ratm

Anbefalte innlegg

Satt netopp å tittet på hw's anbefalinger av skjermkort. Tittet på Sapphire Radeon 9800 Pro, gikk så inn for å sammenligne prisen hos de ulike webshopene. Prisen på dette kortet varierer fra kr 3450,- hos PCmax til kr 5995,- hos StartIT. Det er et ganske stort sparng i prisen (2545 kr).

Hvorfor dette store spranget? Det er jo kriminellt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fordi startit er en butikk som primært selger fra butikk...

ta PS.data f.eks. hvis jeg ikke tar helt feil, så er PS eid av en importør, og kan derfor selge varer til mye lavere pris enn en vanlig butikk, som måtte kjøpt av en importør, og så legge sin fortjeneste oppå den kostnaden igjen...så er det kostnader forbundet med lager og slikt...en webshop trenger jo ikke dette, fordi de selger direkte fra importør...

men herre jesus da man, du trenger da ikke kjøpe på Startit uansett, det er ingen som tvinger deg... so who gives a sheit?

Lenke til kommentar

Fæle priser..

Hadde tenkt meg et 9700 eller 9700Pro, men så ble de jo omtrent umulige å få tak i. (Ser det er 1 eller to "shopper" som har fått de inn i skrivende stund.) Så har jeg fått høre at både 9500 og 9700 skal gå ut... Blæh... Så nå er det liksom bare 9800Pro som er et seriøst alternativ. Men venta liksom på at prisen skulle bli sånn nogenlunde "normal" da. Når skal det skje ??? Til høsten ?

Lenke til kommentar

Fæle priser..

Hadde tenkt meg et 9700 eller 9700Pro, men så ble de jo omtrent umulige å få tak i. (Ser det er 1 eller to "shopper" som har fått de inn i skrivende stund.) Så har jeg fått høre at både 9500 og 9700 skal gå ut... Blæh... Så nå er det liksom bare 9800Pro som er et seriøst alternativ. Men venta liksom på at prisen skulle bli sånn nogenlunde "normal" da. Når skal det skje ??? Til høsten ?

Lenke til kommentar

Prisen på "Kongen i gata" kortene kommer ALLTID til å være veldig høy... Fram til det kommer et nytt "Kongen i gata" kort... Så lenge folk er villige til å betale mye for å ha det aller aller beste, så kommer det alltid til å være dyrt. Radeon 9800Pro vil bli billig når neste kortet fra ATI dukker opp...så enkelt er det...

Lenke til kommentar
Prisen på "Kongen i gata" kortene kommer ALLTID til å være veldig høy... Fram til det kommer et nytt "Kongen i gata" kort... Så lenge folk er villige til å betale mye for å ha det aller aller beste, så kommer det alltid til å være dyrt. Radeon 9800Pro vil bli billig når neste kortet fra ATI dukker opp...så enkelt er det...

Vil ikke si at det er akkurat det som har skjedd med Radeon

9700 to måneder etter at Radeon 9800 ble lansert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...