Gå til innhold

VIRUUUUUUUUUS! Damn, jeg er dum ._. Hjelp? c:

Anbefalte innlegg

WÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!! Jeg har fått virus på pc'n.

Okå, det startet med at jeg var så dum at jeg avinstallerte Norton Antivirus fra pc'n, siden limewire ikke funka, så jeg tenkte at det kanskje funka om jeg avinstallerte Norton Antivirus. Så skjedde dette, jeg har fått virus på pc'n og jeg kan ikke gjøre en dritt, jeg kan ikke laste ned Norton Antivirus, eller laste ned noe, for viruset kommer med noe sånt om at et eller annet prøver å få tilgang til bankkontoen min >< Og jeg kommer heller ikke inn på msn, får det samme om jeg prøver å gå på inn på msn.

Det viruset som er godt synlige og som ødelegger for meg, og som jeg vet om så langt heter "Security Tool". Hvordan skal jeg kunne klare å fjerne det?

HJELP!! JEG TRENGER SERIØST HJEEEELP!! ._.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du en annen pc, eller en annen bruker på pcen, så bruke denne til å laste ned.

Det trengte jeg ikke, jeg startet maskinen i sikkert modus, og da klarte jeg å laste ned og gjøre det som var beskrevet.

Men er da viruset borte nå, etter å ha gjort dette som var beskrevet der i forumet? Jeg har ikke sjekket om det er borte enda, siden jeg forsatt er i sikkert modus. Men burde viruset være borte nå? :ermm:

Jeg har også postet loggene i forumet der nå c: Som det var beskrevet jeg skulle gjøre til slutt :p

Endret av screenman
Lenke til kommentar

Loggene er ikke postet helt enda.

For å søke etter malware og poste loggene gjør du som følger:

• Oppdater og kjør et søk med Malwarebytes Anti-Malware
  • Lagre MBAM loggfilen
  • Klikk på knappen klikk for å legge ved filer, bla deg frem og last opp .txt filen
  • Klikk på Legg til i innlegg (gjenta dette med alle filer du laster opp)

• Kjør Combofix eller DDS.scr (du kan godt kjøre begge programmene)
  • Lagre .txt filene (lagre alle tekstfilene)
  • Klikk på knappen klikk for å legge ved filer, bla deg frem og last opp .txt filen(e)
  • Klikk på Legg til i innlegg (gjenta dette med alle filer du laster opp)

Endret av Svenni212000
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...