Wiciwato Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Heisann! Rundt middagsbordet idag glapp det ut av meg at jeg kunne lage middag i morgen hvis jeg fikk bestemme hva det skulle være, og da fikk jeg lyst på indisk mat. Så, jeg har generelt lite peiling på indisk mat så jeg trenger deres meninger om hva som finnes i butikken, og om det er godt eller ei. Det skal ikke være noen fancy restaurant middag liggende på en seng av urter og med en topping av fransk dressing stekt på lett varme. Men det skal være godt, og gjerne se litt bra ut uten å være helt umulig å lage. Og det må ikke være dominert av grønnsaker da jeg ikke er en spesielt stor fan av det, men det må uansett litt grønnsaker til så det er greit. Hva har dere å by på? Erfaringer? Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 kylling i tikka masala, ris og nan-brød, så er du i mål ! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Sounds great! Bør jeg lage sausen selv eller kjøpe? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Sounds great! Bør jeg lage sausen selv eller kjøpe? Saus følger med i boksen. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Eller min favoritt: Indisk Chicken Curry. It's great! 2 slike fungerer glimrende for en familie på 4-6. Ris følger med og Nan-brød kjøper du utenom. Mer indisk får du det ikke. Endret 16. august 2010 av Tiugama Kaa 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Eller min favoritt: Indisk Chicken Curry. (...) Mer indisk får du det ikke. Jo, det gjør man så absolutt. 1 Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 For eksempel her finner du mat som er veldig mye mere indisk enn det.. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Tok en slik Toro-pakke med Chicken Tikka masala og det ble kjempegodt! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Neste gang kan du lage denne: http://www.bbc.co.uk/food/recipes/simplegoanchickencur_67869 Må kjøpe et par krydder men det blir så mye bedre enn alle disse ferdigpakkene. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Skal prøves! Indisk mat er skikkelig godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå