Bakitafrasnikaren Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Etter at jeg flyttet Windows fra én disk til en annen, sluttet skriveren min å virke. Alle andre programmer fungerer fortsatt. Skriveren er koblet til en PC i kjelleren. Skriveren har alltid vært delt mellom flere maskiner. Da jeg først gikk inn på listen over skrivere i kontrollpanelet, sto skriveren fortsatt oppført på listen, men det lå et varselikon over skriveren som oppfordret meg til å feilsøke. Feilsøkingen mislyktes, og deretter fjernet jeg enheten fra listen. Nå har jeg lenger ingen mulighet til å få den tilbake. Dersom jeg trykker på "legg til skriver" i kontrollpanel får jeg feilmeldingene som vist nedenfor. Jeg har søkt meg litt rundt etter denne erroren, og fulgt fremgangsmåtene i linkene nedenfor. http://support.microsoft.com/kb/314876/no http://www.ask-www.net/index.php?lang=no&month=2010-04&id=10060 Du kan se den nåværende statusen til de relevante tjenestene nedenfor. Har dere noen tips? Jeg står virkelig fast nå... Lenke til kommentar
myhken Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Du har selvsagt avinstallert skriveren, startet pcen på nytt, lagt til skriveren på nytt, installert driveren og prøvd det? Om ikke, så er vel det det neste du bør gjøre. Endret 16. august 2010 av myhken Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Har du fjernet all programvare som tilhører skriveren? Om du har det kan du forsøke å fjerne og legge til printertjenesten. Du gjør det i kontrollpanelet under add/remove programs og Turn Windows Features on or off. Fjern Print and Document Services. Ta en omstart og legg den til igjen. Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Du har selvsagt [...] lagt til skriveren på nytt Har du fjernet all programvare som tilhører skriveren? Skriveren er tilkoblet en annen PC. Jeg deler skriveren med den PCen. Skriveren fungerer fortsatt på to av tre datamaskiner i huset. Om du har det kan du forsøke å fjerne og legge til printertjenesten. Du gjør det i kontrollpanelet under add/remove programs og Turn Windows Features on or off. Fjern Print and Document Services. Ta en omstart og legg den til igjen. Jeg prøvde det nå. Det har ikke skjedd noen forandring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå