Chiclins Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Tenker på å kjøpe denne mobilen, så lurer jeg på om det er noe software, kabler etc i boksen, jeg har nemmlig ikke blåtann eller IR på pc'n min. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 oj.. dret meg vist skikkelig ut her. heh. bare overse dette. Lenke til kommentar
molna Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Hva har T610 med T68i å gjøre da? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Det følger med manualer, lader, batteri og telefon. Muligens også cd med programvare til pc, er litt usikker på det. Kabel til pc leveres som ekstra utstyr (og er relativt dyr). Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 CD med programvare følger med. Vet ikke hva slags programvare det er da Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 For meg så virker det som om det er den samme sync'e programvaren på CD'n som man kan laste ned fra siden til SonyEricsson. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Cd'en som er i pakken inneholder : Synchronization software for Microsoft Outlook Modem drivers XTNDConnect PC for Ericsson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå