T.O.E Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Hei! Liten diskusjon på minigolfbanen i dag. Om ballen slås ut av banen, så har vi slik at den legges rett på innsiden av der ballen gikk ut av banen. Men hva skjer når ballen går ut av banen i en nedoverbakke? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 En god grunn til å kjøre omslag når ballen går ut av banen istedenfor å ta den inn der den gikk ut. Man bør ikke få fordel ved å kline til uten kontroll. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Altså. Det jeg ikke vet, er om bananen har plass i et lite rom jeg liker å kalle små-rommet. Hvis det har det vet jeg altså ikke hvordan je Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Man kan eventuelt spille med reglene fra golf. Der er det slik at hvis man skyter ut av banen, så må man skyte på nytt fra samme sted. Pluss at man får et ekstra straffeslag. Lenke til kommentar
murtan Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Når jeg har spilt minigolf har vi alltid spilt med de reglen at man må starte fra starten av banen igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå