Archeron Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg sitter og oppdaterer min iPhone 3G som ikke har vært i nærheten av iTunes på månedsvis. Men nå vil ikke kontakter og sånt synkroniserer lenger. Er det tilfelle at jeg nå faktisk må betale i dyre dommer for MobileMe bare for å synkronisere mobilen min med Outlook?? For det KAN jo seriøst ikke være tilfelle! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Er det samme iTunes som du synca med tidligere? Det finnes måter å synce opp med Google, men jeg gidder ikke google det for deg. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Du kan bruke exchange for å synke tror jeg. Jeg har ihvertfall exchange med synk av google kalender. Men som petter sier, du får google det. Dinside har en guide på det. Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 åkei, så lenge jeg vet det går ann. jeg mener jeg så en melding en plass når jeg oppdaterte iTunes om at man nå må installere MobileMe og betale flere hundre kroner i året for å synce. det er jo latterlig... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Ja, det stemmer nok, men det er for mobile.me greia, andre måter er gratis. Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Apple slutter seriøst ikke å sjokkere meg. At en så enkel og elementær backupfunksjon skal koste penger er rett og slett tyveri. Jeg skjønner ikke hvordan folk aksepterer det... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Litt enig, men det er jo mer enn bare sync som er inkludert i mobile.me da. Mail, hjemmesideplass, mulighet for å lokalisere & remote wipe telefonen, med mer. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Apple slutter seriøst ikke å sjokkere meg. At en så enkel og elementær backupfunksjon skal koste penger er rett og slett tyveri. Jeg skjønner ikke hvordan folk aksepterer det... Hvorfor bruke det om du ikke ønsker å betale for det? Finnes det ikke andre løsning? Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 joda, for all del. men jeg er kun interessert i, og avhengig av, å kunne synkronisere kontaktene og kalenderene mine, noe jeg forventer er gratis på en telefon. hva er det neste koster det penger å synkronisere podcasts og musikk med iTunes? satser på at det skal funke med Exchange og Gmail. Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 åkei, så lenge jeg vet det går ann. jeg mener jeg så en melding en plass når jeg oppdaterte iTunes om at man nå må installere MobileMe og betale flere hundre kroner i året for å synce. det er jo latterlig... Det her stemmer ikke, må være en misforståelse. Du kan se her om du har problemer: http://support.apple.com/kb/HT1692?viewlocale=no_NO Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg sitter og oppdaterer min iPhone 3G som ikke har vært i nærheten av iTunes på månedsvis. Men nå vil ikke kontakter og sånt synkroniserer lenger. Er det tilfelle at jeg nå faktisk må betale i dyre dommer for MobileMe bare for å synkronisere mobilen min med Outlook?? For det KAN jo seriøst ikke være tilfelle! Selvfølgelig kan du synkronisere alle kontakter, avtaler, etc. med Outlook via iTunes. Har akkurat gjort det samme med iPhone og iPad, mest for å oppdatere sistnevnte, men også for å få backup av alt på telefon. Enten har du ikke huket av at den skal synkronisere og hvilke elementer i iTunes eller så er noe galt, enten hos deg (bruker feil) eller på PC eller telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå