Jakoozie Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Vi har ikke sett det siste av Tsjernobyl-mutantene. Les mer Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Må le litt av prisguiden her... : D Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 håper de kommer med en grafikkmotor som krever mindre i forhold til hva man ser. Første stalkerspillet var temmelig tungt å drive for en litt eldre pc i forhold til kvalitet på våpen og annet utstyr når man sammenligner med andre spill. Greit nok att soloppgangen var vakker men det er ikke så veldi viktig... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Hvis CoP skal være noen indikasjon, så er ikke produksjonsverdiproblemer (bugs, glitches, manglende optimalisering) så veldig framtredende lenger. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 om den kommer på 360 så kanskje jeg får spilt mer enn en time av spillet før det bugger seg og dør både orginale stalker og clear sky har vært FUBAR til meg... Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Får håe Stalker 2 ikke blir "dummet" ned slik vi har sett på enkelte andre kryssplattformspill Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Så flott, digger Storyen og den dystre atmosfæren i Stalker universet. Håper bare de tar til vett og gjenbruker mest mulig av grafikkmotoren til Stalker Clear Sky så vi slipper alle disse forbarska patchene for å få spillt mer enn et par timer. Lenke til kommentar
_ziggy_ Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Ohh glede!! Jeg elsker Stalker spillene, og det er vel ingen spill jeg nå ser mer fram til enn 2`ern Onanias: du mener vel grafikkmotoren til Call of Pripyat siden det er det nyeste spillet, og har et mer dynamisk miljø og forbedret grafikk i forhold til Clear Sky. Jeg ser gjerne at de bruker en ny grafikkmotor, eller en videreutviklet CoP motor. (som jo igjen er videreutviklet fra de tidligere spillene). Alltid morsomt med noe nytt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg