wailer Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Hei jeg trenger hjelp til en sykkel til lang tur. *helst stål *mulighet for bagasjebrett både foraan og bak *IKKE dempere *mulighet for 3 drikke flaske holdere noen som har noen ide? jeg har 0 peil på sykkel selv Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Hva er du ute etter? Skal du kunne kjøre på alt slags underlag er offroad et bra alternativ for deg. Skal du bare kjøre på landevei med asfalt, er racer noe for deg. Hva er ambisjonsnivået? Mosjonist? Konkurrerer du? Svarer du på det kan jeg hjelpe deg. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 17. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 skal sykkle rundt i central asia og kina i 4/5 månder. det blir alt fra asfalt til værste potetåkere:P det er bare en ferie tur så ikke noen konkuranske tur i det hele tatt:) Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Hvis du skal sitte 4 måneder på sykkelsetet er det nok best og legge litt penger i sykkelen. Du får låsbare dempere no om dagen slik at du kan skru dempingen av og på. dette hade jeg gått for. En sykkel av aluminium er nok et godt valg da det er forholdsvis lell, og dessuten selges det vel nesten ikke stålsykler lenger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå