krython Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Her om dagen da jeg startet PC'en kom det opp følgende: Kontrollerer filsystem på \\?\volume{8b7df340-bda8-11de-a0ed-80e6f6e6963} Filsystemtypen er NTFS Volumnavnet er reservert av systemet. En av diskene må kontrolleres for konsekvens. Du kan avbryte diskkontrollen, men det anbefales sterkt at du fortsetter. Windows kontrollerer nå disken. Kan ikke åpne volumet for direkte tilgang. Autochk kan kan ikke kjøre på grunn av en feil som skylde en nylig installert progravarepakke. Jeg hadde ikke innstalert noe nytt Bruk funksjonen for systemgjenoppretting fra kontrollpanelet for å gjenopprette systemet til et tidligere punkt enn den nylige installasjonen av programvarepakken. Endret 16. august 2010 av krython Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Det kan jo forøvrig også være at den siste oppdateringen fra MS gikk feil , bruk systemgjennopprettning og velg feks en uke tilbake. Anbefaler også at du sjekker S.M.A.R.T verdiene, dette kan gjøres via feks Crystaldiskinfo , Hdtune eller annen egnet programvare. Lenke til kommentar
krython Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Hva skulle disse SMART vediene ha vært da? Å jeg låg merke til at systemet hadde reservert 100mb på en stasjon som ikke er der windows er installert. Hvorfor har den gjort dette? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Å jeg låg merke til at systemet hadde reservert 100mb på en stasjon som ikke er der windows er installert. Hvorfor har den gjort dette? Du har Windows 7. Den setter av en partisjon (skjult) på 100MB ved installering. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Bruker du crystaldiskinfo så får du fort vite om verdiene er feil eller ikke. Lenke til kommentar
krython Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Kan det være noe med defragmentering? Den står på et eget tidsskjema tror jeg Er det noen måte å "kopiere" alt slik som det er å formatere windows HD'en å "lime" inn etterpå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå