Webhjelp Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Heisann, jeg regner med at jeg kan stille mysql spørsmål her. Mitt problem er nemlig at alle mine passord, blir automatisk krypert når brukeren registrerer seg på mitt system. Og da ser ikke engang jeg hva passet til brukeren er. Men t.o.m mitt administratorpass er krypert, og jeg aner ikke hva passet er (har glemt det). Så hadde jeg tenk til å skifte passord, via phpmyadmin, men dette fungerte ikke. For databasen tar ikke imot vanlige passord, den tar tydeligvis kun mot kryperte passord. Noen som vet om en generator, der jeg skriver mitt pass, f.eks: admin11111 - Så genererer den automatisk til et krypert passord, f.eks 29348df332h Skjønner? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Hvis du forteller oss hvordan du krypterer passordet (md5, sha eller lignende) kan vi finne en generator som gjør jobben for deg. Lenke til kommentar
Webhjelp Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Jeg kryperer i md5 Lenke til kommentar
Webhjelp Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Takker for alle svar, fant en selv. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Da kan du prøve denne eller denne. Redigert: Der var jeg akkurat litt for sen. Endret 16. august 2010 av Runar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå