Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen kjører battlefield 2 svært dårlig.

Anbefalte innlegg

Jeg har Amd 64 X2 dual core 4200+, 2GB RAM, og gForce 7900 GT skjermkort.

Burde ikke dette klare å kjøre Battlefield 2 greit? Når jeg spiller det funker det greit, men bilde er ikke helt reint når jeg snur meg og sånn. Flimrer litt.

Og om det fks kommer en situasjon med mye eksplosjoner og slikt stopper det helt.

Kjører windows 7, og maskinen er rask til vanlig, uten noe spesielt mye instalert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"flimringen" har ikek noe med hvor kraftig maskinen er egentlig. Det kan du enkelt fikse ved å sette på "vertical sync". Du kan enten sette det på inne i spillet eller tvinge p instillingen i nvidia control panel. Jeg vet ikke om Battlefield2 har en bryter for å enable vertical sync fra inne i spillet dog - ikke alle spill har det.

Vertical sync gjør at spillet kun viser hele bilder om gangen. når den ikke står på "flimrer" bildet når du snur deg fort pga. deler av skjermen vil bli oppdatert men ikke alt samtidig. Merk at å slå på vertical sync generellt sett reduserer frameraten litt pga. den kaster bort ufullstendige bildeoppdateringer for å bli kvitt "flimringen" men man kan argumentere for at disse ufulstendige bildene uansett ikke gjør så mye i praksis uansett. Det er litt smak og behag hva man bruker.

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...