Erla2k Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Hei. Har akkurat blitt 21 år, er 186cm høy og veier 75 kg. Målet mitt er å bli mer markert og generelt sett et sunnere liv. For 2 uker siden kjøpte jeg årskort på et bra treningssenter og skal gi alt for å endre livsstil. Har de siste 2 årene jobbet i en fysisk krevende jobb så har ikke bare ligger på sofaen og spist fast-food. Etter videregående tok jeg maks 60 kg i benk (idrettslinje), nå tar jeg 85kg og har ikke satt en fot innenfor noe som har med trening og gjøre. Dette kommer nok av at det er mye dytting og løfting på jobben. Nå er jeg blitt student og har da en god del tid til overs der jeg kan drive med trening. Ser overalt slank/diett programmer, men ikke program for "tynne" folk som meg. Altså med mine 186cm og 75 kg så har jeg ikke så mye fett å bygge på. Tok en titt innom proteinfabrikken.no for å finne noe. Har testet ut Big Mass Gainer for en tid tilbake uten resultat. Spiser for tiden tunfisk 2 ganger om dagen og mye pasta/ris/kylling til middag + noe grønt og frukt. Er det noen her som kunne gitt meg noe tips på hva mer jeg burde spise for å øke muskelmassen. Kan trene opptil 5 ganger i uken. Noen som har egne erfaringer med kosttilskudd av type karbo/vitamin/kreatin-tilskudd? Lenke til kommentar
War Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Har testet ut Big Mass Gainer for en tid tilbake uten resultat. Jeg trur du har missforstått hva produktet gjør. Det er kcal og kun kcal, for å bygge masse må du ha ca 200kcal i overskudd + 500 kcal for å dekke treningen så det blir ca 700kcal mer en du pleide å spise. Dette må du innta hver dag sammen med 3x treninger i uken. Big mass er ikke magisk, det er samme resultat av en kylling og en neve ris. Det er kun protein og karb i pulverform pga det er lettere å lage ol. Nybegynnertråden har alle svarene du er ute etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå