zipper Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 har litt problemer med tv-utgangen her jeg sitter. la nettopp inn de nye nforce2 driverne og etter det kommer det kun flimmer på tv-skjermen når jeg bruker den. går ut ifra at det er noen innstillinger en eller annen plass der en kan fikse på det, eller kanskje det finnest et program som kan fikse problemene. jeg vet at jeg kan bytte tilbake driverne til de gamle, men foretrekker å beholde de p.g.a at andre ting funker bedre nå, så litt hjelp kan trenges. hørt om noe som heter tv-tool, kan det være noe? er forresten et radeon 9500kort. Lenke til kommentar
|dole| Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 hvilken oppløsning kjører du... man skal ikke kjøre høyere enn 800x600. tvn takler det ikke.. det er bare å fikse på skrivebord>egenskaper>instillinger>avansert>displays også slå på tvn..er sånn egen knapp Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Tven takler 1024x768, det er det jeg kjører tv-ut på og det funker helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå