N1ko Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Dere som sutrer over å være på sykehus i tre eller syv dager. Jeg lå der i syv uker da jeg var i begynnelsen av tyveårene. Da kan du jo holde deg on-topic og dele hva du gjorde for å få tiden til å gå Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Da kan du jo holde deg on-topic og dele hva du gjorde for å få tiden til å gå Jeg gjorde det i første posten: Jeg leste mye. Etterhvert når jeg ble frisk nok til å bevege meg, så tok jeg mange turer i nærområdet med walkman (yup, er noen år siden). Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Da kan du jo holde deg on-topic og dele hva du gjorde for å få tiden til å gå Jeg gjorde det i første posten: Jeg leste mye. Etterhvert når jeg ble frisk nok til å bevege meg, så tok jeg mange turer i nærområdet med walkman (yup, er noen år siden). My bad, beklager Hvis har en bra laptop kan man jo også game på sykehuset. Skal man være der lenge kan man jo ta med stasjonøre pcen også Endret 19. august 2010 av N.N Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Prøv å finne ut hvor mye morfin du tåler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå