Gå til innhold

Hva kan man gjøre på et sykehus? Ordet kjedelig får en helt ny betydning..

Anbefalte innlegg

Heisann!

Ligger på sykehus med en pungtert lunge, hvor jeg blir værende i HVERTFALL en uke.. Hadde det i Mai også, å husker hvor sinnsyyyykelig kjedelig det var.. Har heldigvis pcn her, men er fortsatt dritt kjedelig å ikke ha noe å gjøre..

ERGO, jeg trenger hjelp med å finne ting å gjøre..

Se film? Vet du om noen bra filmer?

Surfe? Hvilke internettsider?

All hjelp tas imot med stooor takk :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En uke er ingenting, du greier ikke en gang å bruke opp internett på den tiden. Det er bare til å akseptere situasjonen og være tolmodig så går det helt ok. Jeg vet hva jeg snakker om, da jeg til nå har bodd 8 uker på sykehus i sommerferien etter en alvorlig skade. Jeg hadde aldri maktet det om jeg hadde vert så utolmodig som TS virker :p

Men over til tips. NRK-tettv har gitt meg timesvis med underholdning. Jeg har også hatt meget stor glede av å se en serie som hetter Riget. Det er en dansk serie på 8 episoder, som omhandler livet på et sykehus. En slags Scrubs møter Twin Peaks. Fantastisk! Det å bare slappe av, med øynene igjen er også meget undervurdert som tidsfordriv. Det reddet meg den første uken eter skaden, da jeg ikke kunne gjøre annet enn å ligge helt i ro, på ryggen å stirre i taket.

Lenke til kommentar

Eller gjør som meg: Last ned de to første sesongene av Pokemon. :D

De to første? :) Jeg tok alle fem på en gang. Derimot så går man litt lei utover i sesong 4 på grunn av en enorm mengde filler episodes (Ash & Co møter ny(e) person(er), Team Rocket stjeler Pickachu eller annen Pokémon, Ash & Co redder dagen og alt er bra). :cry:

Når vi snakker om Pokémon kan jeg likesågodt anbefale spillene med det samme. Begynn med generasjon 1 og jobb deg oppover, enten med GameBoy eller emulator (hvis du ikke har førstenevnte). :hmm: Evig moro! :D

Endret av Crash
Lenke til kommentar

Hvor gammel er du? Kan du gå oppe eller må du bare ligge i senga hele dagen? Hvis du kan gå oppe, er det jo greit å kunne gå ned i kiosken eller noe, kjøpe seg noe å lese. Ellers kan du jo sikkert få besøk. Er nok av ting å gjøre.

Lå selv på sykehus 2 netter for litt over 2 år siden. Hadde da ikke PC, men mobilen. Gud vet hva jeg hadde gjort uten den.

Lenke til kommentar

Into the wild anbefales.

Støtter den!

Du kan også ta en titt på www.icheckmovies.com etter flere gode filmer! Se så mange filmer som mulig på IMDbs top 250 f.eks.?

Lå på sykehus i to uker da jeg var liten (rundt 3) da gikk det mye i film.. og lekebiler! :new_woot:

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Huff, jeg lå på sykehus i tre dager tidligere i sommer og jeg syns det var kjedelig! Dårlig wifi signal der hvor jeg lå, men brukte mobilen som modem. Ellers gikk det i bøker, ned i kiosken, spamme venner som var på skole, blader og TV da jeg fikk det på rommet etter to dager. Kan jo alltids snakke med de på rommet, eller gå ut i kantina om du har enkeltrom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...