Thatssomebaadnews Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Heisann! Ligger på sykehus med en pungtert lunge, hvor jeg blir værende i HVERTFALL en uke.. Hadde det i Mai også, å husker hvor sinnsyyyykelig kjedelig det var.. Har heldigvis pcn her, men er fortsatt dritt kjedelig å ikke ha noe å gjøre.. ERGO, jeg trenger hjelp med å finne ting å gjøre.. Se film? Vet du om noen bra filmer? Surfe? Hvilke internettsider? All hjelp tas imot med stooor takk Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Into the wild anbefales. Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Registrer deg på www.voddler.com så har du masse greier du kan se på. Både gratis filmer, å filmer du kan leie. Det er også en del dokumentarer. Eg har sett noen filmer der, å det er ganske bra kvalitet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Hvilke internettsider? Et lite utvalg: fmylife.com mlia.com QuestionableContent.net thedailywtf.com Notalwaysrigt.com clientsfromhell.net clientcopia.com thathigh.com Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Last ned alle seks sesongene av LOST! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Eller gjør som meg: Last ned de to første sesongene av Pokemon. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Go get a sexy nurse! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Registrer deg på www.voddler.com så har du masse greier du kan se på. Både gratis filmer, å filmer du kan leie. Det er også en del dokumentarer. Eg har sett noen filmer der, å det er ganske bra kvalitet. O MY GOD THXXXXXXXXXxxxxxxxxxx Lenke til kommentar
Frank_K Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Bobleplast. Lots of it. Lenke til kommentar
Two-headed boy Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 En uke er ingenting, du greier ikke en gang å bruke opp internett på den tiden. Det er bare til å akseptere situasjonen og være tolmodig så går det helt ok. Jeg vet hva jeg snakker om, da jeg til nå har bodd 8 uker på sykehus i sommerferien etter en alvorlig skade. Jeg hadde aldri maktet det om jeg hadde vert så utolmodig som TS virker Men over til tips. NRK-tettv har gitt meg timesvis med underholdning. Jeg har også hatt meget stor glede av å se en serie som hetter Riget. Det er en dansk serie på 8 episoder, som omhandler livet på et sykehus. En slags Scrubs møter Twin Peaks. Fantastisk! Det å bare slappe av, med øynene igjen er også meget undervurdert som tidsfordriv. Det reddet meg den første uken eter skaden, da jeg ikke kunne gjøre annet enn å ligge helt i ro, på ryggen å stirre i taket. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Eller gjør som meg: Last ned de to første sesongene av Pokemon. De to første? Jeg tok alle fem på en gang. Derimot så går man litt lei utover i sesong 4 på grunn av en enorm mengde filler episodes (Ash & Co møter ny(e) person(er), Team Rocket stjeler Pickachu eller annen Pokémon, Ash & Co redder dagen og alt er bra). Når vi snakker om Pokémon kan jeg likesågodt anbefale spillene med det samme. Begynn med generasjon 1 og jobb deg oppover, enten med GameBoy eller emulator (hvis du ikke har førstenevnte). Evig moro! Endret 17. august 2010 av Crash Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Se alle episodene av Scrubs. Da har du det gøy, og i tillegg kan det dukke opp forslag til ting du kan gjøre på et sykehus! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Les Ringenes herre av J. R. R. Tolkien. Jeg leste den i sommer. Jeg garanterer at du vil slå ihjel mye tid. Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hvor gammel er du? Kan du gå oppe eller må du bare ligge i senga hele dagen? Hvis du kan gå oppe, er det jo greit å kunne gå ned i kiosken eller noe, kjøpe seg noe å lese. Ellers kan du jo sikkert få besøk. Er nok av ting å gjøre. Lå selv på sykehus 2 netter for litt over 2 år siden. Hadde da ikke PC, men mobilen. Gud vet hva jeg hadde gjort uten den. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hva med bøker? Det finnes haugevis av gode bøker du kan lese også. Ringenes Herre, som noen nevner. Harry Potter. Nick Hornby og Erlend Loe er også gode forfattere, alt etter hva slags bøker du liker. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Eller gjør som meg: Last ned de to første sesongene av Pokemon. Awesome! Du fant vel dem ikke med norsk tale? 1 Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Du kan laste ned house en gal doktor som stiller diagnoser. Med en blanding av humor. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Into the wild anbefales. Støtter den! Du kan også ta en titt på www.icheckmovies.com etter flere gode filmer! Se så mange filmer som mulig på IMDbs top 250 f.eks.? Lå på sykehus i to uker da jeg var liten (rundt 3) da gikk det mye i film.. og lekebiler! Endret 18. august 2010 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
koots Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Huff, jeg lå på sykehus i tre dager tidligere i sommer og jeg syns det var kjedelig! Dårlig wifi signal der hvor jeg lå, men brukte mobilen som modem. Ellers gikk det i bøker, ned i kiosken, spamme venner som var på skole, blader og TV da jeg fikk det på rommet etter to dager. Kan jo alltids snakke med de på rommet, eller gå ut i kantina om du har enkeltrom. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Dere som sutrer over å være på sykehus i tre eller syv dager. Jeg lå der i syv uker da jeg var i begynnelsen av tyveårene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå