leifeinar Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Betyr det at du har kjørt Win7 (starter?) eller WinXP på netbooken din? nei, men prøvde win 7 meg 1 gig ram på desktoppen, kan vel dra sånn ca paraleller over til netbook. men kjører i dag XP, uten mange av de problemene folk snakker om. kan være at det har med 2 gig minne å gjøre. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Ok, takk for oppklaring. "Leker" selv med tanken på å installere Vista (pga veldig billige oem lisenser) eller eventuelt Win7 på en Toshiba netbook som har fabrikkinstallert 1GB minne. Ville selvfølgelig ha satt inn 2GB dersom jeg installerte et nyere Windows OS på den. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Kan fort være at det funker med 1 gig hvis du trimemr litt på hva du egentlig trenger. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det er litt rart å anbefale å nedgradere til XP. XP er på vei ut, det er ikke lenge før man nå har 0 nye oppdateringer til den. Man kan "strippe" W7 ned, men jeg må si at selv min gamle Acer Aspire One med enkeltkjerne Atom ble responsiv etter jeg loddet inn SATA-kontakt og monterte en 250gb SATA disk i den, pluss ekstra RAM. Den fungerer egentlig helt greit til surfing og slikt, men det er jo netbooks - det må jo folk huske.. Min brukes forøvrig til å koble til sprutet på bilen, samt div annet. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Det er litt rart å anbefale å nedgradere til XP. XP er på vei ut, det er ikke lenge før man nå har 0 nye oppdateringer til den. Support statusExtended Support until 8 April 2014 Endret 20. september 2010 av endrebjo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå