siljeanine Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Prøver å lage en plan over middager i en uke, slik at det ikke går så mye penger på å kjøpe nytt hver dag. Noen som tilfeldigvis har noe sånt? Gjerne noe sunt. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg gjør dette og merker at det er mye billigere, samt man slipper den kjipe følelsen jeg alltid får når jeg står i butikken og ikke aner hva jeg skal kjøpe meg. Hva du kjøper og spiser er vel ikke så veldig viktig, men det kan være lurt å tenke på å kjøpe råvarer som kan brukes til flere forskjellige ting. F.eks. kjøttdeig. Selv pleier jeg å ha minst en salatmiddag (kylling, skinke, tunfisk etc), en middag med suppe og hvertfall 1 med fisk. Annet som kan være greit å tenke på er å kjøpe pålegg som holder seg lenge, huske å kjøpe melk/juice etc for hele uken og hvis man har muligheten sparer man utrolig mye på å bake brød selv, kjøper man ferdig blanding er dette veldig fort gjort. Eventuelt prøver du deg frem for å finne ut hvilket brød du liker best og som egner seg for frysing. Generell regel er vel å huske å kjøpe alt du trenger slik at du ikke må tilbake på butikken midt i uken, da ender du alltid opp med å handle mer enn nødvendig. /Espen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå