Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke det er noen kode for det.

Delvis må du håpe at hun ikke treffer noen andre mens dere har pause.

Så må du sørge for å være i godt humør, ha det morro, slik at det virker som du har et spennende liv.

Da blir hun litt sjalu, og ønsker å være med i din sfære.

Ikke vær trist grinebiter og "herregud, jeg klarer meg ikke uten deg".. det funker ikke.

Samtidig må du være snill og grei de gangene dere har kontakt, sånn at døra er åpen for henne til å slippe inn igjen i varmen. Du bør vel kanskje prøve å ta kontakt litt innimellom, "hei, hvordan går det, savner deg litt.." etc. Men ikke vær for patetisk, da blir det bare desperatopplegg.

Så kan du jo prøve å få i gang noen slags sex deal da, sånn at du får ha litt sex med henne innimellom, da er veien kort til et forhold igjen.

Lenke til kommentar

Er det noen som har positive opplevelser ang pauser, feks at dere har blitt sammen etter en eventuel pause?

 

Ja.

Jeg fikk ene dama tilbake.

Det ble likevel bare dritt til slutt og hun behandla meg som bæsj. Dette fordi jeg hadde krøpet etter henne i månedsvis.

Nå har den kjipe merra blitt smelt på tjukken av en ex-homofil flyvert, og har flytta til Bergen. Lykke til! (Jeg trodde forresten ikke folk bare kunne slutte å være homofile...)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er i samme situasjon selv. Savner ekskjæresten veldig mye, men kan ikke tvinge tilbake følelsene hennes. Det som gjør hele situasjonen mer vanskelig er at hun hele tiden sier at hun håper at ting etter hvert blir å ordne seg mellom oss. Det gjør det så utrolig mye vanskeligere for meg å komme over henne, men tror på mange måter ikke at jeg vil komme over henne så lenge hun gir meg håp. Noen forslag på hva jeg bør gjøre for å takle dette videre?

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det er noen kode for det.

Delvis må du håpe at hun ikke treffer noen andre mens dere har pause.

Så må du sørge for å være i godt humør, ha det morro, slik at det virker som du har et spennende liv.

Da blir hun litt sjalu, og ønsker å være med i din sfære.

Ikke vær trist grinebiter og "herregud, jeg klarer meg ikke uten deg".. det funker ikke.

Samtidig må du være snill og grei de gangene dere har kontakt, sånn at døra er åpen for henne til å slippe inn igjen i varmen. Du bør vel kanskje prøve å ta kontakt litt innimellom, "hei, hvordan går det, savner deg litt.." etc. Men ikke vær for patetisk, da blir det bare desperatopplegg.

Så kan du jo prøve å få i gang noen slags sex deal da, sånn at du får ha litt sex med henne innimellom, da er veien kort til et forhold igjen.

 

Veldig bra sagt! Kan signere på at det ikke fungerer å være en desperat grinebiter. Kjæresten min gjorde det slutt fordi jeg på mange måter hadde et kjedelig liv. Jeg var så å si på jobb hele tiden, men etter at det ble slutt har jeg begynt å jobbe mye mindre. Har begynt å finne på andre ting, og da blir hun sjalu. Hvis jeg f.eks sier at jeg skal sende henne nattamelding, men glemmer det av, så kan hun finne på å ringe midt på natta fordi hun tror at jeg glemte dette. I en periode var jeg veldig trist og desperat, og da ringte jeg henne hele tiden. Dette ødela MYE, så det er bare å gi henne tid. Send henne litt mindre meldinger, men la de meldingene du sender være betydningsfulle. :)

Lenke til kommentar

jeg er også i samme situasjon, bare at jeg er jente. tar også imot tips, er jo mange gutter her. :ermm::blush: Er litt dårlig til å gi tips for å få tilbake en jente for jeg vet bare hvilke ting som hadde virket på akkurat meg selv og jeg har litt sær smak.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det er noen kode for det.

Delvis må du håpe at hun ikke treffer noen andre mens dere har pause.

Så må du sørge for å være i godt humør, ha det morro, slik at det virker som du har et spennende liv.

Da blir hun litt sjalu, og ønsker å være med i din sfære.

Ikke vær trist grinebiter og "herregud, jeg klarer meg ikke uten deg".. det funker ikke.

Samtidig må du være snill og grei de gangene dere har kontakt, sånn at døra er åpen for henne til å slippe inn igjen i varmen. Du bør vel kanskje prøve å ta kontakt litt innimellom, "hei, hvordan går det, savner deg litt.." etc. Men ikke vær for patetisk, da blir det bare desperatopplegg.

Så kan du jo prøve å få i gang noen slags sex deal da, sånn at du får ha litt sex med henne innimellom, da er veien kort til et forhold igjen.

 

Veldig bra sagt! Kan signere på at det ikke fungerer å være en desperat grinebiter. Kjæresten min gjorde det slutt fordi jeg på mange måter hadde et kjedelig liv. Jeg var så å si på jobb hele tiden, men etter at det ble slutt har jeg begynt å jobbe mye mindre. Har begynt å finne på andre ting, og da blir hun sjalu. Hvis jeg f.eks sier at jeg skal sende henne nattamelding, men glemmer det av, så kan hun finne på å ringe midt på natta fordi hun tror at jeg glemte dette. I en periode var jeg veldig trist og desperat, og da ringte jeg henne hele tiden. Dette ødela MYE, så det er bare å gi henne tid. Send henne litt mindre meldinger, men la de meldingene du sender være betydningsfulle. :)

 

Men alt ordnet seg til slutt og hun kom tilbake til deg? :)

Lenke til kommentar

Hei dere. Kjæresten min fortalte meg i kveld at hun begynte å miste følelser for meg. Men hun var fortsatt glad i meg(classic).

Jeg sa min mening, og sa at, ja forholdet hadde ikke vært så spennende, men om vi kunne prøvd å sprite opp forholdet litt, så kunne vi fått det til å fungere. Jeg sa at vi hvis vi ikke bare var oss to som lå på senga på rommet mitt hver eneste gang vi var sammen, men gjorde litt ting sammen, var med vennene mine, dro på kino osv at det kunne vært en idé.

Det virket ikke helt som hun forsto, så først sa hun at vi kunne tatt litt tid fra hverandre. Men etterhvert gikk hun mer over på at det skulle kalles pause. Jeg sa flere ganger at det ikke er noe som heter pause. Og jeg passet på å IKKE prøve og overbevise hun om at jeg var den rette osv.

Hvordan kan jeg vinne henne tilbake?

Hvordan kan jeg snakke med/oppføre meg osv til å få henne til å følelser igjen?

Jeg vet godt at det finnes MANGE andre jenter der ute, men jeg vil virkelig ha henne!

 

Hold avstand, ikke ring henne eller kontakt henne på msn.

vis at du kan ha det bra uten henne, hold deg selv bisy.

Det kan hende at hun savner deg og tar kontakt.

 

Hvis ikke hun gjør det, glem henne...

Tenk heller at du har blitt sterkere av erfaring og neste gang en jente dumper deg så takler du det lettere...

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det er noen kode for det.

Delvis må du håpe at hun ikke treffer noen andre mens dere har pause.

Så må du sørge for å være i godt humør, ha det morro, slik at det virker som du har et spennende liv.

Da blir hun litt sjalu, og ønsker å være med i din sfære.

Ikke vær trist grinebiter og "herregud, jeg klarer meg ikke uten deg".. det funker ikke.

Samtidig må du være snill og grei de gangene dere har kontakt, sånn at døra er åpen for henne til å slippe inn igjen i varmen. Du bør vel kanskje prøve å ta kontakt litt innimellom, "hei, hvordan går det, savner deg litt.." etc. Men ikke vær for patetisk, da blir det bare desperatopplegg.

Så kan du jo prøve å få i gang noen slags sex deal da, sånn at du får ha litt sex med henne innimellom, da er veien kort til et forhold igjen.

 

Veldig bra sagt! Kan signere på at det ikke fungerer å være en desperat grinebiter. Kjæresten min gjorde det slutt fordi jeg på mange måter hadde et kjedelig liv. Jeg var så å si på jobb hele tiden, men etter at det ble slutt har jeg begynt å jobbe mye mindre. Har begynt å finne på andre ting, og da blir hun sjalu. Hvis jeg f.eks sier at jeg skal sende henne nattamelding, men glemmer det av, så kan hun finne på å ringe midt på natta fordi hun tror at jeg glemte dette. I en periode var jeg veldig trist og desperat, og da ringte jeg henne hele tiden. Dette ødela MYE, så det er bare å gi henne tid. Send henne litt mindre meldinger, men la de meldingene du sender være betydningsfulle. :)

 

Men alt ordnet seg til slutt og hun kom tilbake til deg? :)

 

Neida, vi jobber ennå med saken. Hun ønsker at ting skal fungere med oss etter hvert, men problemet er at jeg har taklet det hele på en svært dårlig måte. I begynnelsen var jeg veldig "jeg trenger deg, vær så snill å kom tilbake", men dette fungerer som sagt svært dårlig. I "pausen" har hun i tillegg fått seg nye guttevenner, og selv om det ikke er noe mellom dem har hun allikevel vært på overnattingsbesøk, noe jeg har taklet med sinne og sjalusi. Som regel har det endt opp med at hun har grått pga dette, så det er absolutt heller ikke til å anbefale, så i det siste har jeg rett og slett bare prøvd å bry meg mye mindre. Jeg sender henne ikke like mye SMS som før, og ringer heller ikke 10 ganger om dagen, kanskje 2-3 ganger. Prøver å la SMS-ene jeg sender være søte og betydningsfulle, og gi at samtalene våre gir mening. Det er mye vanskeligere for meg å svelge sjalusien, og heller opptre på denne måten, men i det lange løp et det nok dette som fungerer. Jeg merker at hun fremdeles blir småsjalu når jeg har folk rundt meg, og dette tar jeg som et godt tegn. Prøver av og til å avslutte meldinger med "glad i deg", "du vet nå hvor jeg er hvis det er noe" osv. Prøver en kombinasjon mellom å ikke bry meg så mye, men alltid holde døren åpen om det er noe. Man lærer tydeligvis mye om samliv av brudd som dette, selv om det er tøft. :)

 

Edit: er vel i grunn enig med trådstarter om at "det er masse fisk i havet" fungerer lite i denne sammenheng. Når man virkelig vil ha denne personen, så er det ikke dette man vil høre.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det er noen kode for det.

Delvis må du håpe at hun ikke treffer noen andre mens dere har pause.

Så må du sørge for å være i godt humør, ha det morro, slik at det virker som du har et spennende liv.

Da blir hun litt sjalu, og ønsker å være med i din sfære.

Ikke vær trist grinebiter og "herregud, jeg klarer meg ikke uten deg".. det funker ikke.

Samtidig må du være snill og grei de gangene dere har kontakt, sånn at døra er åpen for henne til å slippe inn igjen i varmen. Du bør vel kanskje prøve å ta kontakt litt innimellom, "hei, hvordan går det, savner deg litt.." etc. Men ikke vær for patetisk, da blir det bare desperatopplegg.

Så kan du jo prøve å få i gang noen slags sex deal da, sånn at du får ha litt sex med henne innimellom, da er veien kort til et forhold igjen.

 

Veldig bra sagt! Kan signere på at det ikke fungerer å være en desperat grinebiter. Kjæresten min gjorde det slutt fordi jeg på mange måter hadde et kjedelig liv. Jeg var så å si på jobb hele tiden, men etter at det ble slutt har jeg begynt å jobbe mye mindre. Har begynt å finne på andre ting, og da blir hun sjalu. Hvis jeg f.eks sier at jeg skal sende henne nattamelding, men glemmer det av, så kan hun finne på å ringe midt på natta fordi hun tror at jeg glemte dette. I en periode var jeg veldig trist og desperat, og da ringte jeg henne hele tiden. Dette ødela MYE, så det er bare å gi henne tid. Send henne litt mindre meldinger, men la de meldingene du sender være betydningsfulle. :)

 

Men alt ordnet seg til slutt og hun kom tilbake til deg? :)

 

Neida, vi jobber ennå med saken. Hun ønsker at ting skal fungere med oss etter hvert, men problemet er at jeg har taklet det hele på en svært dårlig måte. I begynnelsen var jeg veldig "jeg trenger deg, vær så snill å kom tilbake", men dette fungerer som sagt svært dårlig. I "pausen" har hun i tillegg fått seg nye guttevenner, og selv om det ikke er noe mellom dem har hun allikevel vært på overnattingsbesøk, noe jeg har taklet med sinne og sjalusi. Som regel har det endt opp med at hun har grått pga dette, så det er absolutt heller ikke til å anbefale, så i det siste har jeg rett og slett bare prøvd å bry meg mye mindre. Jeg sender henne ikke like mye SMS som før, og ringer heller ikke 10 ganger om dagen, kanskje 2-3 ganger. Prøver å la SMS-ene jeg sender være søte og betydningsfulle, og gi at samtalene våre gir mening. Det er mye vanskeligere for meg å svelge sjalusien, og heller opptre på denne måten, men i det lange løp et det nok dette som fungerer. Jeg merker at hun fremdeles blir småsjalu når jeg har folk rundt meg, og dette tar jeg som et godt tegn. Prøver av og til å avslutte meldinger med "glad i deg", "du vet nå hvor jeg er hvis det er noe" osv. Prøver en kombinasjon mellom å ikke bry meg så mye, men alltid holde døren åpen om det er noe. Man lærer tydeligvis mye om samliv av brudd som dette, selv om det er tøft. :)

 

Edit: er vel i grunn enig med trådstarter om at "det er masse fisk i havet" fungerer lite i denne sammenheng. Når man virkelig vil ha denne personen, så er det ikke dette man vil høre.

Takk, endelig noen som er enig! :p

Lenke til kommentar

Det er bra. ;)

 

Men du får se hvordan det går. Dersom du er vant med å snakke med henne veldig ofte kan jeg forstå at det er utrolig vanskelig å la vær å ringe henne når du har lyst. Det er ofte at jeg kjeder meg hjemme, eller har lite å gjøre på jobb, og da kribler det i hele kroppen etter å ringe ekskjæresten, fordi jeg stort sett alltid blir i bedre humør rett etter å ha snakket med henne. Denne følelsen bruker å forsvinne etter ca 3 timer, og da får jeg lyst å ringe henne igjen :p. Problemet er at man ikke gir henne tid til å savne ting, samtidig som du gir henne følelsen av å ha litt makt over deg. Prøv å bry deg mindre, selv om det er tøft, så får man bare krysse fingrene for at det hele ordner seg etter hvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...