TeaJenssen Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Hei, jeg er ei jente på 16 år som skal søke etter jobb, og skal derfor lage en CV. Jeg har lastet ned flere maler, og på alle så står det sånn - "arbeidserfaring" eller "tidligere jobb og utdanning". jeg har aldri hatt noen jobb før. Eneste jeg har gjort er å være med i ungdomsrådet (som er frivillig), medlem i natur og ungdom (henger opp plakater osv, igjen - frivillig) arrangert en del barnediscotek i hjembygda for å tjene opp penger til studietur (via elevbedrift) .. jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal skrive på søknaden. en jobb må jo være den første. også- utdanning, er det verdt å skrive på barneskole og ungdommskole? eller skal jeg bare skrive på vgs som jeg begynner på til høsten? har du noen forslag, så blir jeg kjempeglad ! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Det jeg gjorde var, som du sa, på utdanning så skrev jeg barne- og ungdomsskolen, og på erfaring så kan du skrive opp eventuell utplassering, verv, som det du nevnte Lenke til kommentar
TeaJenssen Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Det jeg gjorde var, som du sa, på utdanning så skrev jeg barne- og ungdomsskolen, og på erfaring så kan du skrive opp eventuell utplassering, verv, som det du nevnte Takk noen forslag til HVORDAN jeg kan skrive det inn? Endret 16. august 2010 av TeaJenssen Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Det jeg gjorde var, som du sa, på utdanning så skrev jeg barne- og ungdomsskolen, og på erfaring så kan du skrive opp eventuell utplassering, verv, som det du nevnte Takk noen forslag til HVORDAN jeg kan skrive det inn? Slik: Utdanning : Barne- og ungdomskolen Tidlig arbeid: ingen formell Verv\annet: Natur og Ungdom og alt det andre. Er faktisk litt viktig med verv ble spurt om det en gang jeg var på jobb intervjue om verv jeg hadde hatt eller hadde, jeg sa da de, og neste spørsmål var hvorfor jeg ikke hadde skrevet dette i søknaden. "Nei jeg trodde ikke dette var relevant for stillingen". da fikk jeg svar at det var viktig for å sjekke om søkeren hadde egansjemang. Endte jo godt da fikk jobben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå