Jakoozie Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Det etterlengtede skytespillet har endelig fått slippdato. Les mer Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Crytek har jo sagt det skal kreve mindre enn Crysis, men se bedre ut.. Får nå se hvordan det blir. Uansett gleder jeg meg Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg ser aldri for meg at dette kan bli mer krevende enn Crysis 1, med tanke på at dette skal kunne kjøre på konsoll. Det hadde nok blitt mye mer krevende om Crytek hadde laget en ren PC versjon, slik som sist. Men gjengen solgte vel såpass dårlig at dem bestemte seg for å aldri gi ut en ren pc tittel mer.. Utrolig synd i grunn. Selv har jeg kjøpt både Crysis og Maximum Edition, så jeg har 2 lisenser liggende. Kommer sikkert til å kjøpe dette også, hvis ikke EA drar et DRM "triks" ut av hatten igjen da. Hater den gjengen der innbitt av hele mitt hjerte. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Men ikke på Mac -.- Kan da umulig bli like/mer krevende enn forgjengeren med den balle grafikkmotoren. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Har en gaming laptop som tar crysis 1 lett på medium og noe på high, lurer da på om jeg skal ha crysis 2 på ps3 eller pc Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Har en gaming laptop som tar crysis 1 lett på medium og noe på high, lurer da på om jeg skal ha crysis 2 på ps3 eller pc Den tar ikke Crysis lett om du må kjøre på medium hehe Hestekølle: Kanskje ikke veldig overraskende at det ikke kommer til Mac... Kan du utdype "den balle grafikkmotoren" litt? Etter Cryengine 2, tror jeg ikke de vet hvordan man lager dårlige spillmotorer... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Jeg åpnet BC2 i går etter å tidligere ha spilt MW2. Og jeg må si at jeg begynner å bli MEKTIG lei gjentakende "samma greia" FPS spill med litt ny grafikk. Jeg savner virkelig innovasjon og nye opplevelser. Jeg er redd Crysis 2 bare blir mer av det samme og kun etter en halvtime vil gi momtrent følelsen man får når man er på bunn av en potetgullpose. Endret 17. august 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
larsere Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Gleder meg mest til Sandbox3, det blir artig å leke med de nye kraftige funksjonene ;DNoe annet som blir bra med Crysis 2 er 3D muligheten. Her har de gjord 3Den på en annen måte enn andre spill. Isteden for to kameraer som gir dårligere ytelse har de laget det på en måte at du slippe å sette ned grafikken for å spille i 3D. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg