Ideal Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Bildet over er fra en "rap event" i USA nylig. Merk at det er vanskelig å få øye på en eneste farvet person. Ser ut som at alle er hvite. Og alle ser ut som white trash. Bildet over viser hvordan de hippe og kule gangster-rap fansene ser ut. Før i tida hørte jo whitetrash folk på Mötley Crüe, Anthrax, Winger, etc.. Nå har de tydeligvis gått over til rap. Og sånn har det vel vært en lang periode nå. Det er jo bare å se på bildene, det er jo bare hvite folk på disse konsertene - og sånn er det overalt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) jeg trodde det bare var brune på slike konserter. ( er det galt å skrive brune? var ikke ment slik isåfall) EDIT -jeg overdrev, jeg trodde de brune var et stort flertall på slike konsertre Endret 16. august 2010 av olehh Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Eh, hæ? Noen som tror på neger = rap, hvit og caps = country og langt hår = black metal? Endret 16. august 2010 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) ????? Siden når ble hudfarge avgjørende for... tja, noe som helst? Endret 16. august 2010 av Frohman Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Hele kulturen rundt rap er jo at dette er "farlige skumle gangster negere", så viser det seg tvert i mot at det er en gjeng kjedelige hvite tapere, er ikke det litt patetisk?? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Og jeg som trodde musikken var viktigst. Stupid, stupid, stupid. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Da har du ikke skjønt mye.. Det har da alltid handla om at man var så skumle, busta caps her og der, rana this and that, disse hverandre, skyte på hverandre, blablabla.. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Og her har jeg i alle disse år gått rundt å trodd at rap stod for Rythm and Poetry, hvor stemmebruken stod i sentrum og dreide seg rundt rytme og synkopering. Dette er et musikkforum, schmuck, og denne tråden er off-topic. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Rap har alltid vært mer markedsføring enn musikk. Learn your history. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Markedsføring for hva? Lær meg din historie, istedet, gjerne med kilder. Og hva har dette med musikk å gjøre? Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Nå vet jeg ikke om trådstater bare spiller dum, eller hva som er greia. Dette er et fenomen som til og med har fått dekning i mainstream norsk media. Antar at Ideal er klar over dette, ut i fra hvor du må ha funnet bildene. Finner ikke linken til saken i norsk media (Kan det ha vært Magasinet som følger med Dagbladet på fredager?), men her er litt materiale okke som: [link]http://en.wikipedia.org/wiki/Insane_Clown_Posse[/link] [link]http://nrkp3.no/banden/redd-for-klovner/[/link] Morsom spoof fra SNL: [link]http://www.youtube.com/watch?v=FGbdomlBnJM[/link] Originalen (minst like morsom): [link] [/link] Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Noen reagerer på hudfargen, det jeg reagerte på var pølsefesten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå