monoid Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg får ikke lenger startet opp BF. Det første bildet dukker opp, svart skjerm i 1 sec og ut til windows igjen. Dette er med den jeg har installert fra org. CD. Denne får jeg oppdatert og allting. Før klarte jeg helt fint å starte opp og spille. Har en annen kopi, som jeg fikk av en kamerat på et LAN. Den funker helt fint, men jeg får ikke oppdatert den pga. patchen finner ikke spillet (fordi jeg ikke har installert den). Får da ikke spilt på inet :/ Finner ingen errorlog heller. Noen som har hatt lignende problem? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Kan du ikke da bare ta en fjøsmekk på saken og installere det fra originalplatene for så å overskrive alt i katalogen med den kopien du har? Vet det ikke er en fullgod løsning, men hvis det får deg inn i spillet er det vel forhåpentligvis en grei løsning. Har du sjekka feil-forums på BF1942 sider etter lignende feil? Lenke til kommentar
monoid Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 hmm.. nei. Tester det du sa. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg vet hva problemet ditt er, hadde det samme selv.. Fix på engelsk: (hentet fra et annet forum) "Go to C:Program FilesEA GAMESBattlefield 1942Modsbf1942Settings edit the VideoDefault.con file in there using Wordpad or Notepad. Here's the important line: renderer.allowAllRefreshRates 0 change this line to read renderer.allowAllRefreshRates 1 Save the file, re-start the game....voila! Should work." Lenke til kommentar
monoid Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 YES! Det funka! Tusen takk! Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 YES! Det funka! Tusen takk! Weee!! Bra det funka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå