diskusjonscrub Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Jeg har nettopp lasta ned disc 2 fra game of the year editon av fallout 3 og når jeg prøver å kjøre spillet kommer det en error opp, og det står "The ordinal 5360 could not be located in the dynamic link library xlive.dll" Jeg har lasta ned patch 1.7 og alt det der og når jeg kjører patch så skjer det samme! HJELP MEG! er det noen oppdatering eller noe for det?? Endret 16. august 2010 av Peeinmyurin Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Jeg har nettopp lasta ned disc 2 fra game of the year editon av fallout 3 og når jeg prøver å kjøre spillet kommer det en error opp, og det står "The ordinal 5360 could not be located in the dynamic link library xlive.dll" Jeg har lasta ned patch 1.7 og alt det der og når jeg kjører patch så skjer det samme! HJELP MEG! er det noen oppdatering eller noe for det?? Hadde samme problem. Det hele løste seg etter å laste ned denne filen. http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=1086 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Du får KJØPE spill da vettu Så får du ikke slike problemer Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Prøv å last GFWL clienten. Eller gjør som Zoro sa og kjøp spillet Lenke til kommentar
diskusjonscrub Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 Prøv å last GFWL clienten. Eller gjør som Zoro sa og kjøp spillet har fått det til nå, men jeg kjøpte spillet, det gjorde jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå