Pubé Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Har en dritt-bærbar stående som jeg for det meste bruker til serier og musikk. Tenkte jeg kunne leke litt med den. Vil jeg kunne få tak i fungerende drivere til den? Aner ikke hvor jeg skal begynne. Aldri gjort dette før Endret 16. august 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
mikeys Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Du kan fort finne ut om den virker ved å brenne ut feks. en Ubuntu liveCD og boote den. Da får du et greit inntrykk av hvordan ting vil fungere. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 husker jeg prøvde det for et års tid siden. Da virket ikke lyren og det virket som den trengte skjermdrivere. Lenke til kommentar
mikeys Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Vel, en god del har skjedd det siste året. Last ned den nyeste Ubuntu eller din favoritt-distro og se hvordan det går. Kanskje du blir overrasket Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 I stedet for å brenne CD vil jeg heller anbefale å bruke Unetbootin og legge oppstartsbildet på en minnepenn. Da får du langt bedre hastigheter på oppstart og i bruk. Du får gjerne et riktigere bilde av hvordan ting funker, og det går sykt mye raskere å installere det. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 I stedet for å brenne CD vil jeg heller anbefale å bruke Unetbootin og legge oppstartsbildet på en minnepenn. Da får du langt bedre hastigheter på oppstart og i bruk. Du får gjerne et riktigere bilde av hvordan ting funker, og det går sykt mye raskere å installere det. Aldri fått til å boote noe fra minnepenn på den datamskinen. PG'n trenger en formatering uansett, så det er jo bare å prøve å legge inn ubuntu. Hvis det ikke funker bra legger jeg inn XP igjen! Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Prøvd å nullstille BIOS-innstillingene dine, evt flashet BIOS på maskinen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå