Gå til innhold

Overføring av data fra en iPhone til en annen.

Anbefalte innlegg

Presterte å mose skjermen på min iPhone 3G i helga. Bestilte dermed en 3GS (nei, jeg gidder ikke vente på at 4'ern skal komme på lager...) med det samme skaden skjedde. Jeg har tatt backup av telefonen etter at skjermen døde uten noen feilmeldinger.

Spørsmålet er dermed som følger: Når jeg plugger til min nye iPhone, vil da iTunes sørge for å gjenopprette denne som gammeltelefonen eller har jeg nå mistet kontakter, notater osv?

Veldig spent!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Presterte å mose skjermen på min iPhone 3G i helga. Bestilte dermed en 3GS (nei, jeg gidder ikke vente på at 4'ern skal komme på lager...) med det samme skaden skjedde. Jeg har tatt backup av telefonen etter at skjermen døde uten noen feilmeldinger.

Spørsmålet er dermed som følger: Når jeg plugger til min nye iPhone, vil da iTunes sørge for å gjenopprette denne som gammeltelefonen eller har jeg nå mistet kontakter, notater osv?

Veldig spent!

Tror nok ikke du kan regne med å klare overføre alt fra den gamle til den nye. Det tror ikke jeg er mulig med iTunes, kan godt være det finnes andre programmer som kan gjøre dette for deg. Kanskje hvis du har tatt sikkerhetskopi fra iTunes på den ødelagte, og velger 'Gjenopprett' i iTunes med den nye som du får. Tror nok dette er eneste løsning som kan gå. Ellers kan du søke litt rundt, muligens SharePod kan hjelpe deg. Ta backup fra din nåværende iPhone med hjelp av Sharepod, og importere igjen når du får den nye. Sharepod er et alternativt program som fungerer ligt iTunes, bare mye mer effektivt og gir deg mer muligheter.

Lenke til kommentar

Veldig spent!

Når du kobler til din nye 3GS vil du få spørsmål og du skal gjenopprette / overføre sikkerhetskopien som ble tatt sist du synkroniserte din 3G med PCen. Er bare å svare ja på dette, så overfører den alt som lå på sikkerhetskopien til din nye telefon.

Lenke til kommentar

Når du kobler til din nye 3GS vil du få spørsmål og du skal gjenopprette / overføre sikkerhetskopien som ble tatt sist du synkroniserte din 3G med PCen. Er bare å svare ja på dette, så overfører den alt som lå på sikkerhetskopien til din nye telefon.

Super Sweet! Nå ble jeg ikke så lite glad!

VAr jo typisk at dette skulle skje nå?!? Kunne jo skjedd når det er flust med 4'ere på lager.... Aaaargh!

Endret av knutivarr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...