Term Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Tjah Data Filmer Jobb( ja jeg er der mye på fritiden også) Festing Skal også ta greencard til golf om et par uker, så det blir litt av det utover året Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg er glad i musikk. Kan høre på alt fra Grieg til underground rap à la The Streets. Så klimprer jeg daglig på kassagitaren og er samtidig glad i å synge til. Spilte også trommer før, men er endel år siden. Trommesettet står et sted og støver ned hos en kammerat. Liker å spille fotball, men ikke noe mer enn for morro. Sykle litt turer. Prøver også å trene litt styrke, men jeg er aldri kommet helt i gang der, så det blir mer vedlikehold av kroppen fremfor å trene den opp.. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg skater en del, og hm............. sitter foran Datan Setter Kickflip, heelflip, varial flip, treflip, 50-50 (ramp), rock to fakie (ramp), blunt over spine 8) , noseslide ned trappa på bekkestua, backside nollie++ Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Bring kaos til verden eller bare sitte still Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Skateboarding Pc Fotball Innebandy Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Skateboarding Pc Snowboarding (ikke mye) Flisespikkeri Veggstirring Soving Filosofere Nisser Gnomer Andre merkelige skapninger Spådom og profetier Spamming Snekkring Headbanging Trommer Nebbdyr /me er en stor tenker Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Men hensikten, spør folket, meningen målet?Det er ingen hensikt, intet mål. Tindesporten er like meningsløs som selve livet, og derfor kan dens trolldom aldri dø. ...tror man skjønner hvilken hobby det er snakk om. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Innebandy! og fotball Noen andre som spiller i 90 serien her eller spiller på bekkelaget innebandy? PS fikk 3 plass i fjord i inneband 90! Lenke til kommentar
SoW Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Data, damer, drikke(feste)... +moped +venner +det jeg ikke kommer på.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Data. Venner. Slauring. Fikle med alle småting som går ann å fikle i hel Kjede meg. Er en ganske kjedelig person igrunn. Lenke til kommentar
l2c Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 før i tiden spilte jeg tuba i korps. det sugde maks. så jeg gjør ikke det mer. uten om pc'n er det endel ps2, endel tv, mer film, samler hardt på filmer, mest dvd nå, mest vhs før, også bruker jeg all fritid jeg kan på min kjære er også hobby-tegneseriesamler... var mer før though... : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå