dimiles Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 ENDELIG! en annen skater her Hvor er du fra og hvilke spots er du på og hvilke triks setter du? Er fra et sted nær Fredrikstad og er oftest på lokale spots. Liker best å skate ramper/quartere.. Jeg er veldig dårlig, selvom jeg har skatet i 2 år nå.. drar ollie, pop shove-it, 180, axlestall, nosestall, k-stand(Heter det det? vet sikkert hva jeg mener..), blunt-axlestall, rock fakie, disaster, 50-50, noseslide.. Som du ser tar jeg kun dritt tricks! ;-)..men en ting som er bra, er at de tinga jeg tar, tar jeg gjerne ut trapper, over bokser etc..går litt større og har kanskje litt større fart enn mange små fjomper som drar 10cm høye kickflips og treflips... hehe hva? kanskje jeg har skata med deg en gang da.. skater ofte på rådhusplassen jeg... ser du tar mest ramp-triks. hehe. har ikke skatet så lenge jeg, men tar bs boarslide på flatbarn på løkka. osv... men er litt skadet nå stikker kanskje på rådhuset jeg og, så da snakkes vi kanskje :smile: hehe. haltan? å fortell Lenke til kommentar
CFD Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Jeg har en hobby som heter styrketrening. Jeg har akkurat startet og trene ordetnlig ,men hobbyen er iallefall billig (iallefall ikke noe særlig dyr.) Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Min hobby er vell å drikke cola. Da er vi to. Også samler jeg på alle korkene, har vel rundt 250 stk. ;p (samlet i 2 måneder) Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 ...beundre damer kanskje dra på fest, dataparty... dette er seff etter data'n da Lenke til kommentar
Caitlin Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Fotball så klart, spille kamp nå etterpå. (jaja jentefotball er jentefotball, men det er sinnsykt gøy) sove er en god hobby. feste oxo Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 hehe. haltan? å fortell Fortell hva??? tenker du på knep og sånn? :smile: Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Fiske ( Sluk & floge ) & flogebinding! Who are you? I am afsdøjklopirtemnut! Why did you ask? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Spiller håndball, løkkefotball, gatehockey og om vinteren står man på skøyter... Har ikke tenkt over det før nå, men fader så generell jeg er! Hører en haug på musikk, uten at det hjelper... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Sykle (i gata i lag med vennene mine.... nei, på fjellet.. ) eksistere... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Piker, alkohol og dans... Jetta Racing og ikke minst Data Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Elektronikk, lese bøker/tegneserier, potetkanoner. Fyrverkeri når det finnes. Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 fiske!! fluefiske! binde fluer! fugler.. har mange (oppdrett) :wink: Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Mine hobbyer utenom data og "glaneboksen" er blant annet Otto Jespersen. Tilber han som en gud Jeg er en av de såkalte "ondskapens rævdiltere" Hilsen Zuul Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Otto Jespersen.Tilber han som en gud Jeg er en av de såkalte "ondskapens rævdiltere" :o OMFG! Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 utanom PCen.. vener Coca Cola TV Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Piker, alkohol og dans... Jetta Racing og ikke minst Data Piker faktisk :wink: Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Det blir vel det meste som kan gjøres på PC'en: Musikk Spille Programmere Web(wap)Design Tweake Windows (og så prøve å opprette en fryktelig feilen gjorde...) Surfe på HW.no 8) Lage Wallpapers i photoshop utenom PC... hmmm.... ... ... *tenke* ... ... Aha! spile på xbox... bah xbox er jo PC ... ... Vel; snowboarding, henge med venner, mange forskjelige ting... ... Og TV seff... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Piker, alkohol og dans... Jetta Racing og ikke minst Data Piker faktisk :wink: Kansje h0's , sluts, bitches, leketøy, ******-i-inpakning, sklie, eller slusa er bedre ? synes piker var ganske pent og sagt jeg Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 /me Våkner zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzove er min hobby /me sovner Lenke til kommentar
scenest Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 foppal (noen som er med i Scandia Cupen ) og data Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå