inoxx Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Hva er din Hobby uten om og sitte foran kassa ? Min er og se i taket Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 SportFiske (sluk fiske,agn fiske,flue fiske) Snart er hobbyen min å binde flue når eg lærer meg det. Kjøpte meg forresten fluebinde utstyr til en verdi av 1200kr igår. Har også brukt en del tid på å lære meg å spille didgeridoo! Får det mer og mer til å lage kule lyder men har mye å lære. Didgeridoo er dritt kult! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Didgeridoo Hva er det for noe ? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 DidgeridooHva er det for noe ? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Kult da Snø Hunden.. Min hobby er vell å drikke cola. (seriøst) Lenke til kommentar
GTS Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Skateboard, og spille gitar... hører også mye på musikk... Musikk er vel den største lidenskapen etter(?) PCen. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Drive med fotball(dvs løkkefotball). Gatehockey. Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Fiske ( Sluk & floge ) & flogebinding! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Fiske ( Sluk & floge ) & flogebinding! Who are you? Lenke til kommentar
Fry Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Er jeg ikke på dataen er trener jeg ganske mye Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Skateboard, og spille gitar... hører også mye på musikk... Musikk er vel den største lidenskapen etter(?) PCen. ENDELIG! en annen skater her Hvor er du fra og hvilke spots er du på og hvilke triks setter du? Mine hobbyer er som følger: Musikk, (litt gitar ) , skateboarding, innebandy, fotball, litt styrke osv Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Tygge i stykker headsette mitt, spille gitar, høre på musikk, se på damer... ja det var vell det.. Edit: SPISE Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Livet mitt! :o jepp...skikkelig hobby! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Skateboard, og spille gitar... hører også mye på musikk... Musikk er vel den største lidenskapen etter(?) PCen. ENDELIG! en annen skater her Hvor er du fra og hvilke spots er du på og hvilke triks setter du? Mine hobbyer er som følger: Musikk, (litt gitar ) , skateboarding, innebandy, fotball, litt styrke osv Hey! jeg skater da jeg også!!!! :D:D btw: spiller litt trommer :smile: Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Skateboard, og spille gitar... hører også mye på musikk... Musikk er vel den største lidenskapen etter(?) PCen. ENDELIG! en annen skater her Hvor er du fra og hvilke spots er du på og hvilke triks setter du? Mine hobbyer er som følger: Musikk, (litt gitar ) , skateboarding, innebandy, fotball, litt styrke osv Hey! jeg skater da jeg også!!!! :D:D btw: spiller litt trommer :smile: omfg! har da sandpapir kryssfinner å hjul jeg å da! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Skateboard, og spille gitar... hører også mye på musikk... Musikk er vel den største lidenskapen etter(?) PCen. ENDELIG! en annen skater her Hvor er du fra og hvilke spots er du på og hvilke triks setter du? Mine hobbyer er som følger: Musikk, (litt gitar ) , skateboarding, innebandy, fotball, litt styrke osv Hey! jeg skater da jeg også!!!! :D:D btw: spiller litt trommer :smile: omfg! har da sandpapir kryssfinner å hjul jeg å da! nå ble jeg kin på å skate.. da har jeg noe å gjøre i morgen rådhuset --> here i come Lenke til kommentar
GTS Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 ENDELIG! en annen skater her Hvor er du fra og hvilke spots er du på og hvilke triks setter du? Er fra et sted nær Fredrikstad og er oftest på lokale spots. Liker best å skate ramper/quartere.. Jeg er veldig dårlig, selvom jeg har skatet i 2 år nå.. drar ollie, pop shove-it, 180, axlestall, nosestall, k-stand(Heter det det? vet sikkert hva jeg mener..), blunt-axlestall, rock fakie, disaster, 50-50, noseslide.. Som du ser tar jeg kun dritt tricks! ;-)..men en ting som er bra, er at de tinga jeg tar, tar jeg gjerne ut trapper, over bokser etc..går litt større og har kanskje litt større fart enn mange små fjomper som drar 10cm høye kickflips og treflips... hehe Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Hobbyen min er bilcross Helt rått! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå