bokfinn Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg har en ca 2,5 år gammel elite som tok kvelden i midten av Juli. Denne sendte jeg inn på extended warranty (rrod årsak eller sådan). Da jeg fikk maskinen tilbake nå på fredag har det skjedd noe galt. Greit nok at MS har fiksa rrod, men nå bråker maskinen helt SINNSYKT. Virker som om den ikke har blitt skrudd skikkelig sammen, for det er masse vifteskraping og støy, til og med når jeg har skrudd av maskinen. Før var den så og si stillegående. Jeg ringte så microsoft, og regnet med at det skulle være en lek å få reparert denne, da dette helt klart er reklamasjon på service. Microsoft vil ikke reparere den. De KAN reparere den, men da koster det, og de kunne heller ikke garantere at skrapelyden ble borte.....!?!? Da jeg dro frem kjøpsloven og det med reklamasjon på service, ble jeg henvist til butikken der jeg kjøpte den. Greit nok at butikken er plikta til å ta den inn, men det er likevel MS sitt ansvar å reparere boksen kostnadsfritt... Jeg har ei heller noe ønske om å kjøre 2 timer bil hver vei til Gamestop for å få den reparert... Dette er fjerde gang jeg har hatt xbox på service (og maskin nr 3), aldri før har jeg fått problemer. Dette er ikke imponerende. Kort summert: MS har skapt en ny feil, og er dermed ansvarlig for reperasjon... Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Ja, det er dem, så da blir det forbrukerkontoret neste for deg Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 x clampene sitter dårlig og dermed viftestøy. Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 Mottok en mail fra Microsoft der jeg ble bedt om å ringe dem opp for å få fikset problemet.... Jeg ringte opp, og ble møtt av en tulling som sa at de hadde visse retningslinjer å gå etter, og at maskinen var utenfor garantitid. Dermed måtte jeg eventuelt betale for å få den fikset. Samme visa jeg fikk forrige gang jeg ringte. Men hvorfor steike ba de meg ringe opp igjen for å få ordne opp? Forbanna noldus Mail sendt til forbrukerrådet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå