abene Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Økt bruk av video gjør at behovet bredere trådløse nettverk øker. Les mer Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 hadde det ikke vært lurere å ha overskriften "mobil nett blir bedre" trådløst forbinner jeg med hjemmenetverk. Lenke til kommentar
vlanitak Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Hm, første jeg la merke til ved denne artikkelen (selv om den spennende å lese) er at det ser ut som det mangler et ord i ingressen. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 "tilbakoverkompatibel"? Lenke til kommentar
G Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Det er anslått at video i 2013 vil utgjøre rundt 2/3-deler av nettrafikk via mobile enheter. Stilig. Det setter store krav også til mobiloperatørenes nettverk. Om 2013 er året forandringene kommer, så er jo ikke det så lenge å vente. Gleder meg til å kunne surfe fra mobiltelefonen i bedre hastighet. Jeg har også tro på at mobiloperatørene vil komme med stadig bedre vilkår for mobilsurfing. Endret 17. august 2010 av G Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hvordan er det med Wimax utbygging i Norge? Lenke til kommentar
G Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Nå er jeg sikkert ikke mer kunnskapsrik enn deg WiSLE på det området. Jeg har ikke hørt noen ting om WiMAX-utbygging her i landet. Er ikke WiMAX ideelt for fattige land med dårlig bredbåndsdekning? I Norge ser jeg helst på WiMAX som ett supplement. Endret 17. august 2010 av G Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 neon som vet hvordan Norge ligger ann på dette med "Hotspots" I byer og slikt. Er det vanlig at man kan koble seg til med relativt grei hastighet på togstasjoner, flyplasser, buss-sentraler ol. ? Jeg vet ferger, båter, fly og "tur-busser" er begynt å bli ganske bra på dette. Hvordan er det ellers på de store "myldreplassene"? Er det i det heletatt nødvendig eller er det nok med mobilt-brebånd? Lenke til kommentar
Kaaz Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Med de lange avstandene, den spredte bebyggelsen og utstrakte bruk av kyst, hav og fjell vi har her i landet må jo noe a la Wimax være ideelt Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 2ball(s): Hvet at sist gang jeg var innom Trondheim fungerte det trådløse nettet til byen strålende(drasset rundt på en Atom notebook). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå