Petrvs Romanvs Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Du kan jo også kjøpe NoiseControl "NoVibes" + event. fire strips og en 80mm Papst 12dB for kjøling. Kanskje litt dyrt, men da blir det stille og kaldt. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 ellers takk, men jeg satser heller på hd Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 det fjerne ikke evt høyfrekvent pipelyd da antar jeg... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Nei, bare mekanisk støy. Tenkte på novibes i komb. med IBM Deskstar 180GPX. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 ah du og den ibm'en din.... jeg veit ihvertfall at 120GXP serien deres sugde (#&%!(#¤&=€$£$@/(&%#).... jeg hadde gått for seagate at any costs as... Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 ah du og den ibm'en din.... jeg veit ihvertfall at 120GXP serien deres sugde (#&%!(#¤&=€$£$@/(&%#).... jeg hadde gått for seagate at any costs as... Så lenge det er en 180GXP serien som ikke feiler så..... he he. Tror jeg går for IBM. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 jaja whatever... don't shoot me for your mistakes... IBM er generelt dårlige uansett... dem hadde sin storhetstid på 80-tallet... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 jaja whatever... don't shoot me for your mistakes... IBM er generelt dårlige uansett... dem hadde sin storhetstid på 80-tallet... Hva vet du om diskene deres nå? (Påstår ikke at de er bra, det kan jeg ikke uttale meg om.) De var størst helt til 75GXP-serien ødela det gode ryktet deres for noen få år siden. Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Hadde heller ikke gått for en IBM disk jeg, har hatt to stk selv, og de var jeg lite fornøyd med.. var noe herp som aldri lot meg reinsatllere window på, fikk ikke lov og formater heller osv.. Alle andre disker jeg prøvde funka, men ikke IBM sine nei... Ja, de har forandre seg litt med tiden vet jeg, men jeg vet ikke helt hvordan de er nå, men har som nevnt hatt dårlig erfaring med diskene deres. Gå for en Seagate Barracuda eller Maxtor om det er støy du vil ha minst av. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Maxtor leveres jo nå me noen ny type motor. FDB-motor (Fluid Dynamic Bearing) Hørtes svært lovende ut, noen som har erfaring å dele? Lenke til kommentar
immo Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg har et støysvakt system og jeg hører ikke HD'n. Har en Seagate Barracuda 7200.7 60GB. V-modellen er litegranne stillere p.g.a. noe extra dempende materiale i disken. Har lest 10-talls reviewer på nett og funnet at også de nyeste samsungmodellene er svært stille.. spesielt i idle modus. Har flere plasser lest at maxtor-diskene er relativt stille men har et litt irriterende høyfrekvent hvin. Når det gjelder ytelse her er det snakk om små prosenter du neppe vil merke mye til.. Oppsummering: Seagate Barracuda 7200.7 vil du ikke høre i et "vanlig system". I en støysvak PC vil den fortsatt være av de komponentene som støyer minst. Den er også relativt billig. Anbefales. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 det er nok for seint immo.. jeg tror fyren har gått for IBM... viel glück on sleeping in the same room Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå