comino13 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Hei, jeg kjører et windows 7 ultimate 64-bits operativsystem, og alt fungerer helt fint. Med unntak av en ting, Windows Aero effektene fungerer ikke. Jeg har prøvd det meste som står rundt på nette som å oppdatere scoren min (som var 5,9) og å feilsøke (som ikke fant noen ting). Jeg oppdaterte driveren til skjermkortet mit, som er Asus EAH4890, i går å da fungerte det merkelig nok helt perfekt. men da jeg skrudde datamaskinen min på i dag så var problemet til bake igjen. Noen som har noen idé om hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 ..At du skulle postet i hardware-forumet? Prøv å oppdatere driverne igjen - hjelper ikke det får du poste i passende hardware.no-forum. Lenke til kommentar
comino13 Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Hva mener du, er ikke dette rett forum? Jeg oppdaterte igjenn, og merkelig nok fungerte det også etter jeg startet datamaskinen på nytt denne gangen takk Endret 16. august 2010 av comino13 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå