Gå til innhold

p4 2.6 800 boxed thermalpad?

mono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal akkurat til å kjøpe en p4 2,6 800:) ville bare sjekke, ettersom jeg aldri har bygget marskin før & drevet m goop!

ser du har samme oppsett som jeg har (ganske sikkert) bestemt meg for, p4p deluxe osv. er du fornøyd? Er det lettvint å montere?

Lenke til kommentar

Alt er enkelt når man kan det.

Å sette komponentene sammen er relativt enkelt når man følger instruksjonsboken til HK. Følg instruksjonsboken nøye, ikke gjør noe som du tru det skal være.

Det som er vanskelig er når du EVENTUELT får problemer under oppstart.

Jeg har aldri hatt problemer, men når du leser i dette forumet får du kanskje inntrykk av at alle får problemer, men NEI.

Lykke til

Ta gjerne kontakt direkte dersom det skulle være noe under byggingen.

Lenke til kommentar

Tusen takk!

Går spennede tider i møte :) gleder meg som en unge,hehe. regner med å bestille inn sakene asap. takk for tilbud om hjelp, håper det ikke blir nødvendig, men fint å vite at man har noen å spørre. akkurat på bygge-delen er jeg uerfaren gitt!

Lenke til kommentar
På 800 mhz prosessorne har Intel sluttet med thermalpad på boxed kjølern, det følger heller med en tube med kjølepasta som du har på prosessorn

Rett på meg hvis jeg tar feil Snekker'n, men jeg mener at det er kun på 3,0GHz det følger med kjølepasta, mens på 2,4GHz, 2,6GHz og 2,8GHz er det thermalpad på kjøleren.

Lenke til kommentar
Sitter det thermalpad på boxed versjonen av p4 prosessorene!

På 800 mhz prosessorne har Intel sluttet med thermalpad på boxed kjølern, det følger heller med en tube med kjølepasta som du har på prosessorn

Min hadde også thermalpad. Men men, det man ikke vet har man ikke vondt av ;-)

Lenke til kommentar

Rett på meg hvis jeg tar feil Snekker'n, men jeg mener at det er kun på 3,0GHz det følger med kjølepasta, mens på 2,4GHz, 2,6GHz og 2,8GHz er det thermalpad på kjøleren.

OK da misforstod jeg, beklager trodde dette gjaldt alle 800 mhz prosessorne :oops: :oops: :oops:

PS: den 3,06 533mhz jeg hadde der var det også med kjølepasta.

Lenke til kommentar

No problem Snekker'n. Jeg lurte en stund på det samme selv, ettersom min 3,0GHz kom med Shin Etsu kjølepasta. Jeg fant etterhvert ut hvordan dette forholdt seg etter å ha lest endel tester av de forskjellige 800MHz cpu'ene til Intel, på nettet. I og med at din 3,06GHz også kom med kjølepasta, er det vel en kvalifisert gjetning at vi kommer til å få se mer av dette på kommende cpu lanseringer fra Intel, fra 3,2GHz og oppover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...