Gå til innhold

Feil i kundens favør


doh123

Anbefalte innlegg

Da har jeg nye opplysninger om saken, jeg fikk en faktura på de overskytende varene med uhellsforsikring og alt, i posten her om dagen.

 

Så jeg ringte og forklarte at jeg ikke har gjort bestillingen to ganger, og avtalte tilbakelevering av varene, som fremdeles stod uåpnet originalemballasje, til min nærmeste forhandler.

 

Mitt råd til folk som opplever det samme, la det overskytende stå igjen på postkontoret.

Ellers risikerer du måtte bekoste tilbakesendelsen selv.

 

Glad saken er ute av verden, og takk for all respons fra legmenn såvel som den juridiske vurderingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...