weebl Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 hiver meg på denne jeg også, testa meg selv i dag selv om jeg er litt småsjuk så ble det 14, prøver noen ganger i morgen også og finner snittet mitt så tar jeg det derifra på mandag Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Har makset på 35, men tror jeg heller setter beina høyere opp så det blir tyngre. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Da starter jeg på nivå en i dag. Kunne vel tatt nivå to egentlig, men tenker det er bedre å starte for lett enn for hardt. Gleder meg til å se hvordan fremgangen blir Endret 29. august 2011 av Lykketroll2 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) ooooooohhhhh, nooooooooo!!!!!!! Jeg glemte dette helt bort med tiden. nei nei nei, dette var dårlig. Men må rett og slett "trekke" meg da det er vanskelig å gjennomføre sammen annen trening jeg driver med og restitusjon. Hvordan går det med dere andre? Endret 22. oktober 2011 av Lykketroll2 Lenke til kommentar
Pierrre Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Starter i dag. Klarte å ta 22 armhevninger, så jeg starter på nivå 3:D Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Starter i dag. Klarte å ta 22 armhevninger, så jeg starter på nivå 3:D Bra jobba, bare synd det ikke er armhevinger det er snakk om Lenke til kommentar
Pierrre Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Starter i dag. Klarte å ta 22 armhevninger, så jeg starter på nivå 3:D Bra jobba, bare synd det ikke er armhevinger det er snakk om Er ikke det det samme? Edit: push-ups og armhvinger altså Endret 22. oktober 2011 av Pierrre Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Armhevinger: du henger fra en stang og hever deg opp(merk navnet ) Håndflaten fra deg, ellers er det chinups. Endret 22. oktober 2011 av Ozelot Lenke til kommentar
Pierrre Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Armhevinger: du henger fra en stang og hever deg opp(merk navnet ) Håndflaten fra deg, eller er det chinups. Push-up er bare det engelske navnet på armheving.... 1 Lenke til kommentar
Ichtyostega Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Armhevinger: du henger fra en stang og hever deg opp(merk navnet ) Håndflaten fra deg, eller er det chinups. Hint: Har du ikke peiling på hva du snakker om så lar du vær. Armhevninger=Pushups Kroppshevninger=Pull ups Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Armhevinger: du henger fra en stang og hever deg opp(merk navnet ) Håndflaten fra deg, eller er det chinups. Hint: Har du ikke peiling på hva du snakker om så lar du vær. Armhevninger=Pushups Kroppshevninger=Pull ups Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Snodig, har da alltid brukt armhevinger, og ingen har rettet på meg før. Føler det ligger mer logikk i armhevinger når du bruker armene til å få deg opp. Men men, tomato, tomeito Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Pullups = hengande, hever kroppen med håndflatene frå deg Chinups = hengande, hever kroppen med håndflatene mot deg Pushups = "liggande", hever kroppen ved å rette ut armane under deg Å "heve" er ikkje einsbetydande med å dra deg sjølv opp. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 teller jente-pushups? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå