Gunnarpf1 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) heisann heisann, jeg har nå et STORT problem med prosessoren min, jeg har en intel quad q9450 som bare bruker den ene kjernen, alle er aktivert i bios, og i mscongif, men det står bare en i oppgavebehanleren og occt osv, og noenganger i msconfig, hva kann dette skyldes? er det likesågreit å bare reinstalere os tro? Endret 17. august 2010 av Gunnarpf1 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Ett lite bug dette, det du kan prøve er å avinstallere ACPI PC i enhetsbehandlingen og la systemet installere den igjen når du starter om igjen. Dette ryddet opp i det merksnodige problemet hos meg. Lenke til kommentar
Gunnarpf1 Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 (endret) kann du komme med nermere informasjon, fant ikke noe ACPI PC, glømte foresten og si at jeg har WIN7 x64, og det har oppstått enda et problem, ingen internett kann følge annen formum for det da, men lell, stakkars meg:( edit: gadd ikke stre, så instalerte os på nytt, helt på nytt, ny harddisk osv, men fortsat ikke internett, og fortsatt ikke fire kjerner :'( HJELP! Endret 17. august 2010 av Gunnarpf1 Lenke til kommentar
Gunnarpf1 Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 FIKSET DETTE VED Å CMOSE HOVEDKORTET Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå