Lars-Erik Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Har nettopp fått en slik og er veldig fornøyd med den. Men jeg vil gjerne ha inspill på oppsettet. Idag kjører jeg med dette: Kontrast: 50 Lysstyrke: 50 Farge: 40 Skarphet: 1 Støyreduksjon: Av Fargenyanse: Vanlig HD Natural Motion: Minimum (er ikke sikker på om jeg vil ha denne på :-) Avansert skarphet: På (denne da faktisk mye bedre bilde jevnt over her) Dynamisk kontrast: Av Dynamisk bakrunnsbelysning: Best effekt (så ikke noen forskjell med "Best bilde") MPEG Artifakreduksjon: Av Fargeforbedring: Av Lyssensor: På (gir litt blast bilde ved lite lys, men bedre bilde når mye lys) Ser rundt om kring av mange anbefaler kontrast på 78 og farge på 55, men da synes jeg bildet blir veldig "hardt" å se på og at fargene blir "grelle" og veldig overdrevet (folk ser ut som kokte hummer i ansiktet alle mann :-) Hva mener dere... Et spørsmål til: Noen som vet om det går an å gjøre noe med at den viser Philips logoen i 15 sekunder når den starter opp? Og enda verre: Hvis jeg har slått den av med fjernkontrollen (standby) og SÅ slår den av helt med knappen på høyre side, da slår den seg først PÅ igjen, viser Philips logoen en stund og SÅ slår den seg helt av. Dette virker på meg helt på jordet :-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå