Digidice Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) **Løst*** Hei Er ny på dette området så har ikke så god peiling. Problemet mitt er når jeg lager et album og så velger feks 2 gallerier og trekker over i det albumet så skjer det noe feil etterpå. Når jeg lager snarvei til dette albumet så legger den in ALLE galleriene mine som er ca 10. Dette skjer selv om jeg har kun valgt 2 gallerier in i det albumet. Er dette en bug, har kikket litt på forumet rundt men finner ikke noe om det. Endret 16. august 2010 av Digidice Lenke til kommentar
Jakes Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg har ikke helt peiling på det selv. Gjelder det WordPress pluginet av Alex Rabe, NextGEN Gallery? Da tror jeg at jeg ville tatt en titt på siden hans og Wordpress forumet. Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Jeg har ikke helt peiling på det selv. Gjelder det WordPress pluginet av Alex Rabe, NextGEN Gallery? Da tror jeg at jeg ville tatt en titt på siden hans og Wordpress forumet. Takker, ble løst etter jeg så noen videoer på youtube. er to måter og gjør det på og der jeg gjorde det ble det ikek registrert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå